Ik heb een aantal wenslijsten, met producten die niet te koop zijn via de webshops in de PW, hierdoor staat er geen prijs bij. Echter weet ik van een aantal lokale winkels hoe duur dit product daar kost, en zou het mooi zijn als ik een prijs in kan vullen van producten die geen prijs hebben, om mijn wenslijst toch een beetje te laten kloppen met de totaalprijs.
Het beheer van de wenslijsten is op dit moment al gecompliceerd door de hoeveelheid functionaliteit die we ermee aanbieden. Als er ook nog een mogelijkheid moet komen om zelf een prijs bij een product op te geven wordt het nog ingewikkelder. Ik doe dit liever niet. Het is een beetje een edge-case die weinig voorkomt.
Alexxxxxxxxxx schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 00:38:
Echter weet ik van een aantal lokale winkels hoe duur hoeveel dit product daar kost, en zou het mooi zijn als ik een prijs in kan vullen van producten die geen prijs hebben, om mijn wenslijst toch een beetje te laten kloppen met de totaalprijs.
Ik zie het voordeel er eigenlijk niet van in, zijn er mensen die vaak andermans wishlist bekijken en dan ook graag de prijs van het betreffende product willen weten? Niet dat ik weet.
Het enigste voordeel zou kunnen zijn, is dat je dan makkelijker bij het besteloverzicht de totale kosten ziet. Als dat het idee erachter is, dan is het wel handig! Maar volgens mij kan je dit ook gewoon zelf er achteraf bij optellen.
Daarvoor is een wishlist toch juist? Zodat je kunt zien wat diegene wil hebben en hoeveel het kost?