HDMI alternatief voor Dell U2312HM

Pagina: 1
Acties:

• LordTD87
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik wou het populaire Dell U2312HM scherm aanschaffen voor mijn nieuw systeem. Nu las ik echter dat deze een HDMI aansluiting ontbeert.

Is er een interessant alternatief voor dit scherm mét HDMI aansluiting? Ik wil namelijk ook af en toe een console aansluiten aan mijn scherm.

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zoiets misschien? Kun je je pc aan de dvi hangen en de console aan de displayport.

Ryzen 3600 - GTX1060

Verwijderd

of je zoekt gewoon in de pricewatch waar je kan aangeven dat je een hdmi aansluiting wil. Daarna kan je eventueel met een paar alternatieven hier terugkomen. Je mag best wel zelf iets doen.

• LordTD87
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-08-2023
Na wat zoeken ben ik tot de Dell S2340L gekomen: pricewatch: Dell S2340L Grijs, Zwart

Deze heeft een lagere helderheid (250cd/m²) maar wel een hoger dynamisch contrast (8.000.000:1).

Er zijn ook nog andere schermen in deze klasse maar deze hebben een glanzende behuizing, ik verkies mat.

Verwijderd

je weet dat de s2340l een extreem glossy voorkant heeft en niet een ag-coating.

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
hdmi naar geluid + dvi kabel/converter geen mogelijkheid?

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 12:52
Je kunt toch een DVI naar HDMI converter kopen? Soms krijg je zo'n converter gratis bij je videokaart.

Verwijderd

DVI naar HDMI kabel werkt toch prima? Die 2312 heeft geen speakers dus HDMI is sowieso nutteloos.

• maarten12100
AquaSheep schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:56:
Je kunt toch een DVI naar HDMI converter kopen? Soms krijg je zo'n converter gratis bij je videokaart.
Die kabels zijn inderdaad makelijk te krijgen maar je wil natuurlijk het geluid van je hdmi pullen zodat je die op je boxen kan aansluiten omdat het scherm die niet heeft.

• maarten12100
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:57:
DVI naar HDMI kabel werkt toch prima? Die 2312 heeft geen speakers dus HDMI is sowieso nutteloos.
Het gaat specifiek om zijn console niet om dat het scherm geen speakers heeft.
Hij wil zijn console aansluiten op het scherm maar daarbij niet het geluid verliezen.

Vandaar dat de voorkeur voor hem uitging naar een scherm met hdmi/boxen

Verwijderd

Oh crap, zit verkeerd te lezen. Vroeg mij al af waarom men met alternatieve schermen kwam. :+

Waarom zou je tenslotte een ander scherm als een Dell Ultrasharp willen. ;)

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 12:52
Het geluid kun je met de standaard RCA kabel en eventueel een RCA naar 3.5mm converter doorlussen naar je speakers. Ten minste zo heb ik het gedaan met mijn PS3. Beeld via HDMI en geluid via RCA.
Pagina: 1