Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] [v&a] zoekformulier reset zichzelf bij sommige keuzes

Pagina: 1
Acties:

• supervinnie40
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 19:47
Als ik naar vraag en aanbod ga, (ik koos voor interne harde schijven) dan staat er links een kleine zijbalk met zoekopties.

Als ik bijvoorbeeld eerst de minimale en maximale prijs verander, en dan bij Sorteren op "prijs" klik, dan wordt alles gereset. De maxi en mini prijs staat dan weer op hun default instellingen.

Als ik dan ook nog een zoekwoord intype (bijv. 250gb), dan wordt wederom alles gereset, het sorteren gaat dan ook weer terug naar "datum" in plaats van "prijs".

Kortom, ik moet eerst uitvogelen in welke volgorde ik zoekopties moet invullen, anders blijf ik eeuwig bezig met dingen veranderen.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50
Hoi Supervinnie, welke browser gebruik je? Ik probeer het te reproduceren in Chrome maar dat lukt niet.

• supervinnie40
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 19:47
Sorry, ik gebruik zelf Chrome. (laatste versie). Draait op win7 ultimate (zonder sp1).

Ik zal nogmaals uitgebreid omschrijven wat ik doe:

Eerst ga ik naar http://tweakers.net/aanbod/
Vervolgens klik ik op "Computers"
Ik kies "opslag" en vervolgens "Interne harde schijven"
Ik wil graag dat de advertenties op prijs gesorteerd worden, dus click ik op "prijs"
Nu besef ik me dat er advertenties bovenaan staan met "gratis", "n.o.t.k." etc. en dat wil ik niet. Dus klik ik in de linkerkolom bij "Prijs" op het pijltje en schuif het naar rechts (zodat "prijsloos" veranderd in "0").
Ik laat mijn muis los, en de pagina ververst.

Nu is alles weer gesorteerd op "Datum". (bug nr. 1)

Ik kies wederom voor "prijs".
Helaas merk ik dat ik niet kan vinden wat ik zoek, dus type ik bij "trefwoord" de term "2tb" in.

Alles weer gesorteerd op "datum". (bug nr.2 ?) Dit moet ik dus weer veranderen.
Bovendien staat mijn prijs nu weer op "Prijsloos", en niet meer op "0". (bug nr. 3?)
Dus de prijs moet ik wederom aanpassen. (daarna moet ik de sortering weer op "prijs" zetten).
Door weer op "prijs" te klikken staat mijn prijs weer op "prijsloos".

Nu ben ik het zat en doe ik als volgt:
Eerst zet ik alles op prijs sorteren.
Daarna type ik in "2tb".
Vervolgens verander ik de prijs naar min: 25 en max: 200.
Ik vink "ruilen" aan.
Bij postcode vul ik mijn eigen postcode in.
maximale afstand: 60km
en bij type: aanbod.

Nu merk ik dat alles in de linkerkolom goed is blijven staan, alleen de sortering klopt niet (die staat alweer op "datum" in plaats van "prijs").

Als ik dan op een tabblad klik (zoals "nieuws") en ik ga terug, dan is alles weer gereset. (snap het wel, want het is een andere pagina. Maar vindt het wel een beetje jammer, zou leuk zijn als het bewaard bleef tot je naar een andere categorie gaat).

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Hmmm daar gaat wat verkeerd. Thanks voor het melden. Ff een ticket voor gemaakt