Gangsters 2

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Onder het mom van "een nieuw begin is het halve werk" start ik maar een nieuw topic over een nieuw spel ;)

Ik ben net begonnen met Gangsters 2 en ik moet zeggen, hij speelt al een STUK beter als deel 1. Spel loopt soepel en ziet er beter uit (gewoon normaal dus geen 3d etc). Het is nu opgebouwt uit een campaign met levels etc.
Nadeel is dat ik nog niet door level 1 heen kom :D . Ik kan met 2 mannetjes NOOIT die 3 bad guys + muscle killen. Dat lukt gewoon never.

Iemand al zover gekomen?

Verwijderd

Al m'n files zijn CRC fucked. :( Kan ik weer een kleine 600MB naar binnen pompen. :(

Level 1 schijnt inderdaad al best pittig te zijn

Verwijderd

IceStorm, je verkracht de lay-out enorm! :P

Maar goed, als een modje dit post ligt Gangsters 2 dus al in de winkels?

Verwijderd

Ik heb 'm nu gespeeld en het is een best geinige game :)

--- SPOILER!!! ---

level 1 copy/paste: When the mob bosses leave their hideaway to go to the illegal spots, they don't have any muscle with them (except for the gang leader so save him for last). WHen you kill the first 2 the gang leader gets pissed and goes driving around looking for you. When they're far enough away from their hideaway, attack the car.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 31 mei 2001 23:34 schreef 007 het volgende:
Maar goed, als een modje dit post ligt Gangsters 2 dus al in de winkels?
Nope, hij ligt waarschijnlijk pas over 1 week in de winkel. Neemt niet weg dat er zat andere manieren zijn om hem te bekijken. Beetje connecties enzo :)

Btw, ik ga even kijken WAAROM ik de lay-out opfok ;)

En Marius, waar heb je die info vandaan?
In level 1 zegt ie ook dat ik zo'n gebouw moet kopen want das handig. Maar dat kan ik niet (geen idee hoe dat moet).

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 10:25 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Nope, hij ligt waarschijnlijk pas over 1 week in de winkel. Neemt niet weg dat er zat andere manieren zijn om hem te bekijken. Beetje connecties enzo :)

Btw, ik ga even kijken WAAROM ik de lay-out opfok ;)

En Marius, waar heb je die info vandaan?
In level 1 zegt ie ook dat ik zo'n gebouw moet kopen want das handig. Maar dat kan ik niet (geen idee hoe dat moet).
Van een minder legaal forum waarbij iemand level 1 is voorbij gegaan. Ik ga straks weer proberen wat nog verder mogelijk is allemaal.:)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Nou ik ben level 1 doorgekomen. Ik moest gewoon wat rustiger aan doen blijkbaar ;)

Level 2 heb ik een probleem waar ik nog niet uit ben. Ik heb te weinig geld en ik snap niet hoe ik aan geld kan komen. Kan nergens vinden hoe je gebouwen etc koopt om wat geld naar binnen te krijgen :)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Misschien de manual lezen voor tips? :D

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 18:29 schreef Lampie het volgende:
Misschien de manual lezen voor tips? :D
Staat het niet in, heel vreemd. Tutorial is btw van een uitstekend kaliber (heel duidelijk enzo) maar net iets te kort, das wel jammer ;)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

ik ga hem zo meteen ook ff testen, nog ff unrarr... uit het doosje halen :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
jah ik ga hem dan ook maar downen. van een ftp'tje af >:)

ff kijken of het wat is, nl nog nooit gangster gespeeld

weet iemand wat voor soort spel het is?

Verwijderd

Ik kan gangsters 2 nergens vinden.... :'(

Verwijderd

We hebben em vandaag binnen gekregen bij de Free Record Shop. fl99,- (haal em nu nog voor het te laat is >:))

Verwijderd

tis wel een leuk spel, maar ik mis skirmisch mode eigenlijk wel, effe gewoon een gamepje spelen, ik houd nooit zoveel van campaigns...

ik heb hem ook gedownd, maar het is het niet waard om te kopen, ik heb nu al weer delete namelijk, ik houd er niet zo van

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 17:09 schreef meijer het volgende:
ik heb hem ook gedownd, maar het is het niet waard om te kopen, ik heb nu al weer delete namelijk, ik houd er niet zo van
Dus als jij er niet van houdt is het niet de moeite van het kopen per definitie. Vreemd.

Verwijderd

hoezo vreemd? ik vind geen enkel spel het kopen meer waard. Enige wat ik nog ga kopen is dukenukem4ever omdat je daar waarschijnlijk een cdkey voor nodig hebt. Andere spellen download ik kijk er ff naar (1dag) en pleur het daarna in me cd kast.

Of de spellen makers nu verlies op mij draaien lijkt mij niet... ze zouden alleen verlies draaien als ik van plan was het spel te kopen en dat niet doe omdat ik hem ook kan copieren/downloaden.

ff weer ontopic: nog niet uitgepakt.. :)

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 10:25 schreef IceStorm het volgende:

SHIFT ingedrukt houden als je boven een pand hangt dat je evt kan kopen en dan met LMB klikken

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 09:27
Ik heb Gangsters 1 origineel gekocht, maar eigenlijk vond ik dit wat saai worden, zeker omdat je weinig kon doen als je eenmaal je orders had gegeven en 'hit the streets' had gekozen. Is deze wel de moeite waard om te kopen?

Verwijderd

Ik heb Gangsters 1 origineel gekocht, maar eigenlijk vond ik dit wat saai worden, zeker omdat je weinig kon doen als je eenmaal je orders had gegeven en 'hit the streets' had gekozen. Is deze wel de moeite waard om te kopen?
kopen? ;)

• Fault
Nou jah, als 2 net zo saai is als 1 dan wil ik deze eerst wel downloaden en testen, mocht het wat zijn dan koop ik ehm wel.
Had ik bij deel 1 ook beter kunnen doen, maar met casema duurt het wat lang ;)
MAAR, nu heb ik Mxstream, gaat ietsje sneller, zou iemand mij een linkje kunnen sturen, of is dit 'aanzetten tot crimineel gedrag?' >:)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zondag 03 juni 2001 13:07 schreef Fault het volgende:
MAAR, nu heb ik Mxstream, gaat ietsje sneller, zou iemand mij een linkje kunnen sturen, of is dit 'aanzetten tot crimineel gedrag?' >:)
Zeuren om linkjes mag ook niet en levert je de volgende keer een waarschuwing op.

Zanac, bedantk ;).. Pagina 12 van de handleiding :+

• Fault
Zeuren om linkjes mag ook niet en levert je de volgende keer een waarschuwing op.
Sorry hoor, maar daar moet ik constant weer om lachen als ik dat bij iemand zie. Dat online politieagentje spelen lijkt me nog best wel grappig :D

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zondag 03 juni 2001 15:20 schreef Fault het volgende:
Sorry hoor, maar daar moet ik constant weer om lachen als ik dat bij iemand zie. Dat online politieagentje spelen lijkt me nog best wel grappig :D
Mooi, ik doe het zonder moeite en jij vindt het leuk. Een win - win situatie :D
"Later, als je groot bent zul je het begrijpen".

• Fault
[offtopic]
Misschien ben ik al wel groot en had ik een kindse bui :P [offtopic] Owhnee, ik keek in je profiel en toen zag ik dat je iets ouder bent als ik...

Maar laten we plz doorgaan met deze gangsters 2 topic, want ik vind het wel interessant :)

Verwijderd

MAAR, nu heb ik Mxstream, gaat ietsje sneller, zou iemand mij een linkje kunnen sturen, of is dit 'aanzetten tot crimineel gedrag? >:)
de digitale postbode bezorgt gelukkig voor jou ook op zondag 8-)

• GreeTz
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

Misschien een domme vraag hoor, maar hoe de hek kan je nieuwe hoods recruite ? in deel 1 van dit spel kon je een hood van je gan dit op laten lossen, alleen in dit deel bennik r nog niet uit.

Nee ik heb de game volledig legaal gekocht, alleen bennik de handleiding kwijt :(

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

Nee ik heb de game volledig legaal gekocht, alleen bennik de handleiding kwijt :(
:+

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Greetz, in de eerste 2 levels kun je geen extra muscle 'krijgen'. Je moet een labor exchange in jou eigen territory hebben en dan hopen dat er muscle zitten ;)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:15
ik map 1 heb ik dus 2 gangsters...met 2 thugs...totaal 4 man dus...
de 1e 2 die je moest vernielen wat wel makkelijk...maar die laatste kerel (ben ze naam kwijt) kreeg ik niet dood...liepen zeer veel thugs bij hem en ook cops...
moet ik alleen die ene kerel neerschieten en hem dan snel peren ???

(heb 1e map nog maar 1x gespeeld hoor :) )

• GreeTz
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

Hoe krijg ik dan extra muscle in het 3e level?

En hoe recruit je extra hoods?

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

Ik ben al in level 4.... En ik speel maar een uurtje ofzo... Eerste level was peace of cake, gewoon telkens "drive-by" kill doen... Echt niet moeilijk ofzo. Alleen ik heb wel wat probbies om die level waar je die still moet veroveren (level 4 dus). Want ik heb'em overgenomen maar weet niet hoe je nou die shipment moet doen... hmm... ff handleiding lezen dan maar... :P ... :+

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Dat level om die still te veroveren is level 3 ;)

Daar ben ik nu dus ook.. Beetje uitproberen enzo.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op zondag 03 juni 2001 13:07 schreef Fault het volgende:
Nou jah, als 2 net zo saai is als 1 dan wil ik deze eerst wel downloaden en testen, mocht het wat zijn dan koop ik ehm wel.
Had ik bij deel 1 ook beter kunnen doen, maar met casema duurt het wat lang ;)
Welnee, dat kan best. We nemen gewoon het voorbeeldige gedrag van IceStorm over. Ik ga even op zoek.

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 17:00 schreef IceStorm het volgende:
Dat level om die still te veroveren is level 3 ;)

Daar ben ik nu dus ook.. Beetje uitproberen enzo.
Level 3 dan.... :)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ja polle, nu weten we het wel. Het is hier geen marktplaats.

Btw, raven_, ik ben in level 3 alleen maar bezig om met 3 gangsters en 3 muscle de hele tijd andere mannetjes dood te schieten, naar het hospital te rennen en mijn eigen sites weer claimen/repairen. Voor de rest schiet het NIET op?????

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 18:21 schreef IceStorm het volgende:
Ja polle, nu weten we het wel. Het is hier geen marktplaats.

Btw, raven_, ik ben in level 3 alleen maar bezig om met 3 gangsters en 3 muscle de hele tijd andere mannetjes dood te schieten, naar het hospital te rennen en mijn eigen sites weer claimen/repairen. Voor de rest schiet het NIET op?????
Die sites aan de linker kant moet je niet reclaimen... Je moet gewoon 4 mannetjes in een wagen proppen. Langs de destilerrij rijden en al die gassies dood schieten. Maar iedere keer als je ze dood schiet komen er nieuwe dus moet je als je de ene laag van muscle neer geschoten heb terug gaan naar je office om te healen. Dan ga je weer terug en schiet je de rest neer en neem je de destilerrij over... :)

Ik zit in level 5 nu... :D

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ik hoor allemaal mensen die dit geen leuk spel vinden maar ik vindt het zelf echt gaaf :)

Ben nu in level 4 bezig.

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 09:20 schreef IceStorm het volgende:
Ik hoor allemaal mensen die dit geen leuk spel vinden maar ik vindt het zelf echt gaaf :)

Ben nu in level 4 bezig.
Same here... maareuh... level 5 is echt moeilijk... :D

Ik kom veels te snel zonder geld en de politie hijgt in me nek... :)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 13:31 schreef Raven_ het volgende:
Same here... maareuh... level 5 is echt moeilijk... :D
Ik kom veels te snel zonder geld en de politie hijgt in me nek... :)
Ben nu ook in level 5 en ik kan niet eens 'normaal' beginnen ;) . Als ik andere gangsters overhoop knal krijg ik woute op me dak en das niet de bedoeling. En ik kan ook niemand omkopen ofzo (leek me logisch?).

Verwijderd

Okay.... level 5 = moeilijk... maar level 7 is NOG moeilijker... :D *doh*.

Vraag me trouwens niet hoe ik level 5 (level 5 = peace of cake) heb doorstaan want dat weet ik zelf ook niet meer... gewoon een enorme wilskr8... TJAAAKAA!! :P

In level 7 moet je de burgemeester weer terug pakken ofzo... hijs dan gegijzeld en als je teveel killed dan heb je verloren... ik volgde het niet zo maar dat is all I know right now... en mijn stijl kennede kill ik offcourse teveel.. :)
/me heeft in alle levels alle politie korpsen een koppie kleiner gemaakt... :D

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ben in level 5 nu redelijk ver. Heb die Stoneface Langham al aardig teruggedrongen in zijn eigen stad. Ik ben hem nu droog aan het leggen kwa geldstromen.

Heb 4 legertjes rondlopen met de main bad guy een Tommy Gun en de 4 muscle shotguns, dan is het HEEL gauw afgelopen met andere baddies :P

Level 5 is imho nu nog een kwestie van tijd ;)

<marquee><font size=1>warning, slow chat detected!!!</font></marquee>

Verwijderd

Ik heb alvast een tip voor in level 7.

SPOILER
Je moet in begin een mannetje recruiten met kidnap functie. Prop dat team vol met mannetjes en stuur hem naar de acadamy voor tommy guns en rifles en geef hem een roadster. Zoom uit en ga naar waar de major gekidnapped is en zet die gangsters op "evase" zodat ze niet op andere gaan schieten. Zodra ze aangekomen zijn bij dat gebouw zet je'et weer op agressive en kill iedereen daar. Je moet zeker weten dat er GEEN muscles van de tegenstander d'r zijn en druk dan op dat gebouw via shift en dan op kidnap. Ga dan vliegensvlug in je wagen en ga terug naar je office. Tegen die tijd heb je dan ook een splinternieuwe wagen van de major gekregen... een roadster met bulletproof kooi.. yeah.. :D
Prop een ander team vol met tommy guns (of igg veel harde wapens) en gooi ze in je nieuwe wagen en laat ze je om je office patrollen.

En vergeet niet de police ff om te kopen zodat je back up hebt en geen zorgen over hun hoeft te maken.. :)
END spoiler

Verwijderd

Ook ff proberen:

<marquee><font size=1>waarom kunnen alleen admins dit?!!!</font></marquee>

Verwijderd

Raven_: Kan je ff je icon wat kleiner maken, want dit is niet te doen voor ISDN-ers...

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ok, en toen zat ik vast ;)

Ben in level 7 heb die gast al lang en breed in mijn eigen hideout zitten. Ik heb de hele stad overgenomen op het office van die gast na :'( En dat wordt bewaakt door een leger met tommy guns ;)

Heb al geprobeerd te bomben, lukt niet. Ook al 1 dag gewacht zodat cash weg zou zijn, lukt ook niet.
Als er iemand iets weet graag. Oh en geld is geen probleem, heb $ 50.000 cash :)

• Kiko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:14

Kiko

MOOH!!

Op donderdag 07 juni 2001 19:04 schreef IceStorm het volgende:

Ben in level 7 heb die gast al lang en breed in mijn eigen hideout zitten. Ik heb de hele stad overgenomen op het office van die gast na :'( En dat wordt bewaakt door een leger met tommy guns ;)

Heb al geprobeerd te bomben, lukt niet. Ook al 1 dag gewacht zodat cash weg zou zijn, lukt ook niet.
Als er iemand iets weet graag. Oh en geld is geen probleem, heb $ 50.000 cash :)
gewoon de vier dagen afwachten. Je hoeft hem niet te killen. Ik zit nu in episode 8 en die is k*t

Slapende honden bijten niet

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 19:04 schreef IceStorm het volgende:

Maxi brains zei'et al... Je moet gewoon afw88 die dagen... t'is irri I know. Maar level daarna is nog kutter aangezien je tegen 3 crimelords moet... :D

• Kiko

Kiko

MOOH!!

Op donderdag 07 juni 2001 20:33 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Maxi brains zei'et al... Je moet gewoon afw88 die dagen... t'is irri I know. Maar level daarna is nog kutter aangezien je tegen 3 crimelords moet... :D
oh die heb ik toch gehaald,
dan zit ik in epsode9 (denk ik :? )

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Je dacht toch niet serieus dat ik ging WACHTEN he? Kom nou, ik maak die gast wel gewoon af >:)

Ff wat Tommyguns regelen ;)

Verwijderd

misschien is de help in het spel een optie het grote vraag teken rechts bovenin.(ben de help pas in lvl 5 gaan gebruiken dan moet je iemand kidnappen en ik had geen idee hoe...en dat staat dus in de help functie)

maar goed spel ziet er errug goed uit en als het te koop is dan koop ik het direct...moet het nu ff met de warez versie doen...
heeft iemand nog tips hoe ik sneller geld kan verdienen en sneller meer muscle kan aannemen? (muscle kom je altijd te kort :()

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Muscle heb ik op dit moment NIET te kort. Ik heb in level 7 16 man muscle bij mijn gangsters rond lopen en dan nog 10-15 patrouilleren en dan heb ik denk ik 60 man muscle achter de hand. Das dus meer dan genoeg.

Wat ik gewoon doe. Pak 1 gangster met 5 sterretjes bij 'combat', geef die een tommygun, koop ook nog eens 4 shotguns voor 4 muscle en loop gewoon vijandelijk gebied in en neem ALLES over wat je tegenkomt ;)
Zodoende verdien ik nu 2500 dollar per uur ;)

Verwijderd

ff een vraag en ja een vrag om een spoiler.
ik moet nu dat gangster type ontvoeren, maar ik haal het niet...ik heb em gekidnapped en dan...moet ik dan de stad langzamerhand gaan overnemen?

want zijn gangsters gaan mijn hideout aanvallen en ik heb daar niet genoeg muscle
btw...hoe kan je je muscle andere wapens geven? want die domme pistols redden het niet tegen shotguns.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Wat ik gedaan heb in level 7. Eerst spel op pauze met spatie ;). Uit de krant die mafketel ingehuurd met kidnap ability. Die gast 'begint' in je HQ. Shift klik op je HQ en dan klik je op tabblad 'office'. Ergens halverwege kun je dan wapens selecteren.
Als je genoeg geld hebt EN die gangster zit binnen zie je knopjes met 'buy'. Dan koop je 1 tommy gun en 4 shotguns en voila.
Die 5 man gooi je in een wagen, rijdt naar die plek toe, killt die 4 bewakers en gaat naar binnen, kidnapt dat ventje door je 'kidnap' button en loopt weer naar de auto toe. Dan rij je snel terug naar je hideout en gooi je die gast daar neer (naar binnen lopen en klaar is kees ;) ).

Dan laat je die 5 man dat gebouw bewaken. Vervolgens pak je een andere gangster, bepak je ook met tommy + 4 shotguns + 4 muscle en begin je gewoon gebouwen te kapen.

Zoiets?

• Kiko

Kiko

MOOH!!

Kun je wel tommy's krijgen ??
Ik dacht van niet bij al die wapenhandelaren kon ik ze niet krijgen

• IceStorm