• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-01 10:13
Mijn laptop loopt soms vast, krijg gekleurde strepen in het scherm en start ie weer opnieuw op. Vervolgens geeft windows 7 aan dat het systeem is herstelt van een etnstige fout. Dit gebeurd regelmatig. Ik dacht: de videokaart...

Maar sinds ik de draadloze muis er niet meer in heb is het probleem opgelost....of toeval?

Wat ik me afvraag.. Is het mogelijk dat een draadloze muis vastlopers met gekleurde strepen veroorzaakt? Ik kan er geen tou aan vastknopen..

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08-2025
Ik heb dat ook is gehad bij nvidia drivers en paar maand later zijn er andere drivers uitgekomen en het was opgelost.

• Clyde the Frog
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-07-2025
Specs?? Dan kan ik je mischien verder helpen..

Edit: Steek die draadloze muis er weer is een poos in en kijk dan of de geschiedenis zich herhaalt ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Clyde the Frog op 21-10-2012 00:17 ]

• ewal
Het is een Toshiba Laptop . Satellite A665-12M-i7-740QM 3D. En die draadloze muis is een merkloze van de lidl...misschien zegt dat al genoeg. Ik kan me alleen niet voorstellen dat een muis strepen in het scherm veroorzaakt. Dat kan toch alleen als er iets met de videokaart, moederbord of voeding aan de hand is ? Dat is eigenlijk mijn vraag ook. Of het mogelijk is dat een draadloze muis dat soort vastlopers met beeldvervorming kan veroorzaken.

Verwijderd

De muis heeft niets met het beeldscherm te maken normaal gezien hoor. Je kan natuurlijk wel snel een nieuwe muis kopen voor een paar euro's en zien of dit het probleem oplost, maar volgens mij ligt het probleem bij het beeldscherm zelf of eventueel de software van je laptop.

• ewal
Het vreemde is dat ik zonder die muis geen enkele vastloper meer heb gehad. Zelfs burn-in testprogramma's doorstaan alles zonder problemen, terwijl met die muis die vastlopers wel ontstaan met de gekleurde strepen en stippen in het beeld. Dus eigenlijk is het wel duidelijk zou je zeggen...maar toch kan ik het maar niet rijmen dat die muis beeldvastlopers kan veroorzaken, vandaar deze topic. Misschien is er iemand die dat kan verklaren, of het ergens toch door die muis zou kunnen komen of dat het allemaal heel toevallig is.
Pagina: 1