Voor een auto met een enkele DIN opening zoek ik een autoradio met navigatie, bijvoorbeeld zo eentje met een uitklappend scherm. Tenminste, dat probeer ik... Dacht eigenlijk dat er van alles te koop zou zijn op dit vlak maar het meeste blijkt voor 2 DIN te zijn. En als ik wat verder zoek wordt ik gewezen op de software en updates, dat zou allemaal nogal onduidelijk zijn. En inderdaad, als ik bijvoorbeeld bij Alpine kijk (IVA-D511R met navigatie module) zie ik niet wat voor software ze gebruiken en hoe up to date dit is. Ook bij Kenwood zit ik aan een DVD speler vast met een losse module, en wat je dan precies krijgt?
Ik zoek dus een 1 DIN radio met USB/SD mogelijkheid om muziek af te spelen, met navigatie dus bij voorkeur met een groot scherm wat uitklapt. Een BT carkit ingebouwd zou bonus zijn, maar is niet vereist. Een budget heb ik op dit moment niet echt in gedachten, maar meer dan 1000 euro moet het niet worden.
Kan iemand me vertellen of ik op de goede weg zit? Is het zoeken naar een naald in een hooiberg of zie ik wat over het hoofd?
Ik zoek dus een 1 DIN radio met USB/SD mogelijkheid om muziek af te spelen, met navigatie dus bij voorkeur met een groot scherm wat uitklapt. Een BT carkit ingebouwd zou bonus zijn, maar is niet vereist. Een budget heb ik op dit moment niet echt in gedachten, maar meer dan 1000 euro moet het niet worden.
Kan iemand me vertellen of ik op de goede weg zit? Is het zoeken naar een naald in een hooiberg of zie ik wat over het hoofd?