Meer van de review lezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:56

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Goedenavond.

Ik zat net even rond te neuzen op de pricewatch, mijn eigen telefoon aan het opzoeken, klikte op review, en toen kwam ik deze tegen:
pricewatch: Sony Ericsson Xperia Mini Zwart
Dan na een aantal zinnen word hij afgekort met ... en stond er vroeger onder "Lees meer", maar die staat er nu niet? Ik gebruik chrome Versie 22.0.1229.94 m, of hoort het zo dat die knop er niet bij staat?

GR.

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Gewoon op de titel klikken, krijg je de gehele review te zien.

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Inderdaad wat bitshape zegt, op de titel klikken levert de volledige review op, overigens kan je ook op de score klikken (de sterretjes). Maar ik kan de verwarring begrijpen, 'vroeger' was het wel zo. Ik move dit topic dan ook naar Lieve Devvers, wellicht dat het opnieuw ingebouwd kan worden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt me nogal overbodig om dat bij elke review op die pagina achter de afgekapte tekst te zetten; erg redundant in ieder geval als al duidelijk is dat het bij geen enkele review de volledige tekst is.

Intentionally left blank

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind het ook niet nodig om dit anders te doen. Het is een gebruikelijke weergave van resultaten. Google doet het ook op deze manier (titel klikbaar, tekst geen link en geen 'lees meer'-link).

Dit topic is gesloten.