ipad3 of wachten op de update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-07 17:59
ben van plan om deze week de ipad3 te kopen echter wacht ik tot dinsdag ivm aankondiging van apple omtrent de eventuele update van de ipad 3
mijn vraag is of deze eventuele update van een nieuw scherm en aansluiting de moeite waard is om op te wachten
wat denken jullie wachten of de ipad 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Denk niet dat, mocht er een nieuwe iPad komen, het een opvolger zal zijn voor de 'new' iPad van afgelopen voorjaar. Dat zou gewoonweg te snel zijn.
Dus iets anders, volgens de geruchten een 7,85 inch iPad o.i.d. En grote kans op heel andere specificaties (geruchten lijken te wijzen op hardware die nog het meest van een iPad 2 weg heeft) en daarmee het bedoelde gebruik.

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Niemand weet uiteraard wat er komt dinsdag, mensen verwachten een iPad 'mini' van 7,85 inch. De specs zijn nog geruchten, wellicht (ongeveer) gelijk aan de iPad 2, wellicht tussen de iPad 2 en 3 in. Als je nog heel even kunt wachten zou ik dat zeker doen, dan kun je, als er inderdaad een iPad 'mini' komt, die vergelijken met de iPad 3. Wellicht is de iPad 3 net te groot, of te zwaar (dat was mijn eerste indruk toen ik hem vast had.. 'wow, hij is zwaarder dan ik dacht').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
xPhantom schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:23:
Als je nog heel even kunt wachten zou ik dat zeker doen, dan kun je, als er inderdaad een iPad 'mini' komt, die vergelijken met de iPad 3.
Eens met xPhantom, als je wilt en kunt wachten zeker doen :)

Verder denk ik, mocht er inderdaad een kleinere versie van de iPad komen (al dan niet met een andere naam), dat dit vooral een apparaat is, dat gemaakt is om concurrentie 'de pas af te snijden' en een belangrijk aandeel in de tablet markt te houden.
Ik denk dan vooral aan de Kindle HD en de Nexus 7 eigenlijk. Misschien koppelt Apple dit apparaat dan ook wellicht aan een soort iBooks abonnement (iets waar ik eigenlijk al een tijdje op hoop, omdat het de markt van e-books mogelijk een oppepper kan geven).

Maar dat is allemaal de zoveelste speculatie natuurlijk, xPhantom heeft gewoon gelijk: wachten :P

[ Voor 1% gewijzigd door Bluepenguin op 20-10-2012 23:31 . Reden: typo en zinsopbouw ]

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16295

Er komt in ieder geval een iPad3 met de nieuwe lightning connecter, verdere aanpassingen liggen niet in de normale trend van Apple, maar je weet maar nooit. Ik zou even wachten : http://9to5mac.com/2012/1...ain-current-ipad-pricing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 11:44
Waarschijnlijk ten overvloede, maar na het nieuws van gisteren (nieuwe processor) zeker de moeite waard om even te wachten op de nieuwe :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bonkdoos op 24-10-2012 17:09 ]

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Pagina: 1