Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IDE] PhpStorm bepaalde directory's selecten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Heb onlangs PhpStorm gedownload en ik vind het wel een prima IDE (kom van NetBeans).
Maar nu zit ik toch met een probleem, ik kan niet bepaalde directory's selecteren waarmee ik wil werken bij het aanmaken van een project. Zo hoef ik bijvoorbeeld niet alle XAMPP directory- en bestanden hebben staan in mijn project.

Heeft iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt.

• Mattijs.id
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 21:07
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:43:
Hallo allemaal,

Heb onlangs PhpStorm gedownload en ik vind het wel een prima IDE (kom van NetBeans).
Maar nu zit ik toch met een probleem, ik kan niet bepaalde directory's selecteren waarmee ik wil werken bij het aanmaken van een project. Zo hoef ik bijvoorbeeld niet alle XAMPP directory- en bestanden hebben staan in mijn project.

Heeft iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt.
Heb het onderstaande nooit in windows geprobeerd, maar dit doe ik meestal;
Ik zorg er meestal voor dat ik per project een map heb in (in het geval van xampp, htdocs). Vervolgens via je hosts file even siteofdomeinnaam.local fixen en je bent er. (nouja, apache moet nog even weten dattie siteofdomeinnaam.local naar htdocs/siteofdomeinnaam moet gooien).

Zou in iedergeval nooit (alleen bij phpinfo() tests) direct in de root werken.