Printer oplossing voor veel kleur afdrukken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Heb wat topics over printen gelezen en vaak is de opzet een hoop zwart/wit (tekst) en af en toe kleur of geen kleur. Ik print voornamelijk kleur, vrij vaak en veel, gebruik daarvoor een hp kleuren inkjetprinter en heb dit jaar al minstens 10x inkt gekocht. Iets zegt me dat dat beter kan :) Wil daarom een laserprinter aanschaffen.

Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die de goedkoopste oplossing om veel te kunnen printen hebben gevonden, zou graag horen over waar de beste toners te kunnen halen, wat werkt het best? Officiële toners of zijn er betere opties?

Kwa printer lijken de Samsung CLX-3305W en Pro 100 Color MFP M175nw (CE866A) me geschikt, het printen hoeft niet snel, het gaat me echt om het veel kunnen printen en niet meer zoveel betalen wanneer de printer eenmaal staat.

Graag meningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Excuus, en bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:50

dodo79

witte dikke tonnie

Na veel gezever gehad te hebben met inktjets (ingedroogde koppen) ben ik zelf ook overstag gegaan naar laser.
Waar ik naar gekeken heb zijn de prijzen van de toners en daardoor ben ik uitgekomen op een samsung clx-3185fw.
Toners zijn al te vinden vanaf 27.50 p/st. (imitatie, maar wel 1250 afdrukkenvoor de kleurentoners)
En voor mij het belangrijkste, laser werkt altijd wel.

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
dodo79 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:04:
Na veel gezever gehad te hebben met inktjets (ingedroogde koppen) ben ik zelf ook overstag gegaan naar laser.
Waar ik naar gekeken heb zijn de prijzen van de toners en daardoor ben ik uitgekomen op een samsung clx-3185fw.
Toners zijn al te vinden vanaf 27.50 p/st. (imitatie, maar wel 1250 afdrukkenvoor de kleurentoners)
En voor mij het belangrijkste, laser werkt altijd wel.
Dus de overstap bevalt je wel? Bespaar je er veel op heb je het idee?

Welke imitatie toners vind je goed?