Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 20:44
Hoi,

Al lange tijd (z'n twee jaar) loop ik met een idee in mijn hoofd voor een Android spel. Ondanks de wildgroei van Kickstarter projecten, heb ik nog steeds geen spel als dit voorbij zien komen. Ondertussen ben ik al redelijk ver met de uitwerking: vele pagina's ideeen en informatie staan al op papier. Ik sta 100% achter deze ontwerpen en weet zeker dat het een succes zou kunnen worden.

Nu is mijn probleem echter dat ik alleen ben (nou ja, een goede vriend doet mee met ideeën en schetsen, mijn vrouw helpt met programmeren). Ik ben zelf programmeur en grafisch zo creatief als een gezonken baksteen. Ik heb dus mensen nodig die mij kunnen helpen. Maar: ik heb een full-time job, en helaas mist mijn bankrekening ook de nodige miljoenen om te stoppen met werken en flink te investeren.

Ik weet niet hoe ik hier nou mee om moet gaan. De ideeen branden in mijn hoofd, ik MOET er echt iets mee doen. Maar stoppen met werken kan ik niet. Ik heb mensen nodig, maar kan ze niet betalen. Vrienden vragen is niet genoeg. Ik moet dus mensen hebben die willen meewerken, hier brood in zien en voorlopig willen meewerken zonder er een cent voor te zien. Met een constructie dat we later, als we wat verdienen, dit delen ofzo.

Waar zou ik dit soort mensen kunnen zoeken? Fora? Briefjes bij Appie? Zijn er graphics artists die zo gek zijn om zo te werken? Of kan dit alleen met een investering (wat ik niet kan doen op het moment omdat ik nog helemaal geen "naam" heb, iets als Kickstarter zou hopeloos falen.)

Overigens woon ik in Huizen, vlak bij Hilversum. Ergens in die buurt zoeken is handiger voor mij dan bijvoorbeeld in Groningen :)

Ik bedoel dit niet als recruiting topic, ik ben puur opzoek naar informatie. Ik heb ook toestemming om dit te plaatsen.

Elk idee of advies waardeer ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®