Beste mensen,
Voor mijn studie heb ik een een Acer Aspire V5 V5-571G-53318G50Mass gekocht.
pricewatch: Acer Aspire V5 V5-571G-53318G50Mass
Ik studeer Technische Informatica aan de HvA en elke dag moet ik hem meenemen. Daarom had ik voor een dunne en lichte notebook gekozen. Nu ik een project heb werk ik met Adobe After Effects CS5 en merk ik dat hij niet geschikt is voor video editing. Het reageert net niet snel genoeg en het renderen (RAM preview) duurt lang.
Op dit moment ben ik van plan om de HDD die erin zit te vervangen door een Samsung 830 series 256GB SSD.
pricewatch: Samsung 830 series 256GB
Mijn vragen zijn:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Voor mijn studie heb ik een een Acer Aspire V5 V5-571G-53318G50Mass gekocht.
pricewatch: Acer Aspire V5 V5-571G-53318G50Mass
Ik studeer Technische Informatica aan de HvA en elke dag moet ik hem meenemen. Daarom had ik voor een dunne en lichte notebook gekozen. Nu ik een project heb werk ik met Adobe After Effects CS5 en merk ik dat hij niet geschikt is voor video editing. Het reageert net niet snel genoeg en het renderen (RAM preview) duurt lang.
Op dit moment ben ik van plan om de HDD die erin zit te vervangen door een Samsung 830 series 256GB SSD.
pricewatch: Samsung 830 series 256GB
Mijn vragen zijn:
- Worden de prestaties van mijn laptop beter, met name video editing met Adobe After Effects CS5?
- Komt er binnenkort een betere SSD uit voor deze prijs? Want ik kan wachten voor de upgrade.
- Heeft iemand ervaring met het verwisselen van de HDD in deze laptop?
- Kan ik de optische drive eruit halen en die vervangen door een HDD/SSD?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!