[Feat][PW] NOT-filters toevoegen aub

Pagina: 1
Acties:

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
offtopic:
Aan de crew: maak even een knip/plakbaar lijstje in het mededelingen topic met de pre-tags ipv quote
1. Bestemming
Pricewatch, bijvoorbeeld laptops
2. URL
http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/
3. De omschrijving & steps to reproduce
Ik wil laptops zien die Core i3,i5,i7 OF geen ingevulde gegevens hebben omdat dat ook een Core i kan zijn.
Benodigd: NOT-filter om alle AMD en Intel meuk weg te filteren, zodat ik alleen Core i laptops en een enkel vreemd geval over houdt.

Uiteraard geldt deze case voor veel meer pricewatch categorieën en specificatie-filters.

4. Je browserversie
5. Door jou gebruikte plug-ins
6. Besturingssysteem

Dit bestond al in de PW 3.11 maar in de huidige situatie zijn we daarin een stap achteruit gegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Barleone op 20-10-2012 15:22 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11 00:47
Ja daar wacht ik ook al op.
Ik wil alleen i processors kunnen selecteren.
Anders moet ik eerst weer alle intel i3, i5, i7 apart aankruisen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
Dat is iets anders PM_Petrol, mijn wens is om alles aan te kruisen behalve de i processors. In combinatie met het NOT filter krijg ik dan alle Core i's en een enkele laptop waarvan de processor niet is ingevuld.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11 00:47
Oh sorry
Ik wil dat ze de AMD en Intel van elkaar kunnen scheiden. Dus 1 klikje en je krijgt Intel, of andersom

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1