Ik heb de zondag een bestelling doorgevoerd via deze website "PhoneShopOnline - De goedkoopste van héél Nederland!" voor een Samsung Galaxy S3. De betaling is gebeurd via overschrijving en dat geld staat van de woensdag al op zijn rekening. Ik heb deze site leren kennen via marktplaats.nl
Nu heb ik die site al gegoogled gehad en kwam ik niet echt veel onveiligs uit. Maar ik heb sinds de woensdag al 4 mails gestuurd en ik heb enkel reactie gehad op de mail waarin ik vraag naar hun iban en bic nummer omdat ik niet via zijn een nederlandse rekening nummer wou overschrijven. Omdat ik zo weinig reactie krijg van de shop heb ik de site terug opnieuw gegoogled met deze sites als resultaat.
Deze site deed me denken dat de shop veilig was:
1. Scamadviser.com
Maar deze sites beweren het tegengestelde:
1. Forum: Te mooi om waar te zijn?
2. www.opgeletopinternet.nl
3. GSM Reparatie Centrum
Een vriend van mij heeft een vriendin van België met een nederlandse bankkaart en zij heeft een gsm van die shop gisteren aangekregen. Dus dat zet me nu tussen 2 vuren.
Kan iemand mij met enige raad bij staan?
Bedankt
Nu heb ik die site al gegoogled gehad en kwam ik niet echt veel onveiligs uit. Maar ik heb sinds de woensdag al 4 mails gestuurd en ik heb enkel reactie gehad op de mail waarin ik vraag naar hun iban en bic nummer omdat ik niet via zijn een nederlandse rekening nummer wou overschrijven. Omdat ik zo weinig reactie krijg van de shop heb ik de site terug opnieuw gegoogled met deze sites als resultaat.
Deze site deed me denken dat de shop veilig was:
1. Scamadviser.com
Maar deze sites beweren het tegengestelde:
1. Forum: Te mooi om waar te zijn?
2. www.opgeletopinternet.nl
3. GSM Reparatie Centrum
Een vriend van mij heeft een vriendin van België met een nederlandse bankkaart en zij heeft een gsm van die shop gisteren aangekregen. Dus dat zet me nu tussen 2 vuren.
Kan iemand mij met enige raad bij staan?
Bedankt