[bug][FP] Animatie vergroten video hapert erg op iPad 2

Pagina: 1
Acties:

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
1. Bestemming
Elke video-pagina

2. URL
video: Battlefield 3: Aftermath

3. De omschrijving & steps to reproduce
Als de videospeler vergroot wordt is er een animatie die erg hapert op mijn iPad 2. Ik krijg gedurende 1 seconde slechts 3 of 4 frames van de animatie te zien, in plaats van een vloeiende animatie.

(in het algemeen vind ik de animatie onnodig, afleiden en ook op mijn desktop (Firefox 13 / Kubuntu 11.10 / Flash) relatief veel resources gebruiken en enigszins haperen (~10-15 FPS), maar dat is allemaal niet perse een bug)

4. Je browserversie
Mobile Safari 5.1.1

5. Door jou gebruikte plug-ins
nvt

6. Besturingssysteem
iOS 5.1.1 (iPad 2)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Met iOS6 op een iPad2 draaien de filmjes helemáál niet in een frame ('t geluid loopt dan wél). Filmpje begint pas bewegende beelden te tonen nadat je de player naar full-screen zet.

En dat laatste gebeurt dan met iOS6 weer wel soepel op een iPad2. Een iPhone4 met iOS6 heeft er geen last van omdat die per default het filmpje naar full-screen vergroot.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
wimmel_1 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:44:
Met iOS6 op een iPad2 draaien de filmjes helemáál niet in een frame ('t geluid loopt dan wél). Filmpje begint pas bewegende beelden te tonen nadat je de player naar full-screen zet.

En dat laatste gebeurt dan met iOS6 weer wel soepel op een iPad2. Een iPhone4 met iOS6 heeft er geen last van omdat die per default het filmpje naar full-screen vergroot.
Dit is een ander probleem wat al in meerdere losse replies genoemd is (ProfoundValue in "[Bug] Video's op nieuwe Tweakers werken niet meer goed", jasjenl in "[Bug][FP] Videospeler kleine bugs", GeniusDex in "[Bug] Video's op nieuwe Tweakers werken niet meer goed"). Wellicht is het handig om deze replies in een eigen topic samen te voegen?

Het gaat hier om een probleem bij het vergroten van de player in plaats van het openen van full-screen.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

crisp

Devver

Pixelated

De vraag is hoe vaak je die functionaliteit (vergroten) eigenlijk gebruikt. In de eerstvolgende grote update (volgende week) wordt ook de 'state' onthouden en zou je volgens mij nauwelijk nog gebruik hoeven maken van dat knopje...

Intentionally left blank