Ik zit in een dilemma en hoop hier door een aantal onpartijdige meningen te horen wat duidelijkheid te krijgen. Ik heb vier jaar lang in een computerwinkel gewerkt en hier veel geleerd en ervaring opgedaan. Inmiddels ben ik 18 en werk ik daar al een aantal maanden niet meer. Ik werk sinds ik daar weg ben gegaan bij een standbouwbedrijf. Gewoon lekker beun werk en me geld krijgen. Nu zoek ik toch weer een baan waar ik mezelf in kan ontwikkelen en waar uitdagingen in zitten. Ik heb gesolliciteerd bij meerdere telecomaanbieders en heb hier ook op gesprek mogen komen. Bij telecomaanbieder A wouden ze me graag hebben maar hadden ze geen geschikte baan voor het aantal uren dat ik zocht( parttime +/- 12 uur in de week). wel hadden ze me verteld wat ik zou gaan verdienen. 7.20 netto. Dit was voor mij een hele vooruitgang vanaf 5.10(standbouw). Ik ben verder gaan solliciteren en bij telecomaanbieder B mocht ik ook op gesprek komen. Ze wouden me graag hebben en kwamen met de volgende arbeidsvoorwaarden: 4.85 netto en mogelijk tot 8% extra bonus.
Ik vind dit niet passend bij wat zij vragen. Als ik vakken ga vullen bij c1000( waar ze geen ervaring of opleidingsniveau vragen) verdien ik meer dan 4.85 en wordt er minder van mij verwacht. Nu is er bij het sollicitatiegesprek aangegeven dat het wel een baan is waar veel van je gevraagd wordt en dat het soms hard kan zijn. Ik zat daar tenslotte omdat mijn voorganger het niet kon opbrengen.
Ik vind het een moeilijke keuze. De manager ging nog even met zijn baas overleggen wat hij kon doen maar dat zag hij somber in. Ik snap dat niet alles om geld draait maar vind het toch wel heel erg verschillend.
Mijn opleidingen:
5 jaar vwo daarna overgegaan naar 1 examenjaar havo en dat afgerond. (profiel natuur en techniek met informatica en management en organisatie)
nu begonnen aan een HBO media en entertainment opleiding.
Wie kan mij zijn mening over dit geven?
Ik vind dit niet passend bij wat zij vragen. Als ik vakken ga vullen bij c1000( waar ze geen ervaring of opleidingsniveau vragen) verdien ik meer dan 4.85 en wordt er minder van mij verwacht. Nu is er bij het sollicitatiegesprek aangegeven dat het wel een baan is waar veel van je gevraagd wordt en dat het soms hard kan zijn. Ik zat daar tenslotte omdat mijn voorganger het niet kon opbrengen.
Ik vind het een moeilijke keuze. De manager ging nog even met zijn baas overleggen wat hij kon doen maar dat zag hij somber in. Ik snap dat niet alles om geld draait maar vind het toch wel heel erg verschillend.
Mijn opleidingen:
5 jaar vwo daarna overgegaan naar 1 examenjaar havo en dat afgerond. (profiel natuur en techniek met informatica en management en organisatie)
nu begonnen aan een HBO media en entertainment opleiding.
Wie kan mij zijn mening over dit geven?
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House