Safari[6.0.1.] probleem/vraag -> cursor naar adresbalk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:46
Korte vraag, maar aangezien ik er geen andere topics mee wil vervuilen doe ik het zo. Normaliter was het namelijk zo in Safari dat wanneer je een tab opende of Safari opstartte, dat je cursor automatisch op de adresbalk stond.(ctrl+t en je begint je website in te tikken)
Bij 6.0.1. moet ik na ctrl+t ook de combinatie cmd+L, oftewel naar de adres/zoekbalk gaan(een extra handeling).
Het is triviaal ik weet het, maar als er een simpele oplossing voor is houd ik mij graag aanbevolen.
Is er simpel vinkje dat ik over het hoofd heb gezien, of is dit permanent veranderd in 6.0.1?

Ik heb op Google uiteraard gezocht, maar de combinaties van "cursor","automatisch","adresbalk","Safari 6.0.1." boden weinig soelaas.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Standaard moet hij gewoon naar de adresbalk schieten na CMD+t. Heb je extensions draaien? Heb je die als eens gedisabled om te kijken wat er gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen last van bij een volledige geüpdatet ML OS. Een cmd-t geeft een nieuwe tab met een blinkende cursor in het adresveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:46
Ik heb geen extensions draaien. Ik draai trouwens een volledig geüpdate Lion installatie. "Stel Safari opnieuw in" heb ik geprobeerd, maar ook geen verbetering.

Gaude et aude