Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Acer Vertiton L410 als Mediacenter

Pagina: 1
Acties:

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 18:22

360Degreez

Typisch weer dit...

Topicstarter
Ha luitjes,

Ik ben een beetje suf van het continu wisselen tussen de media playback van mijn SmartTV (Samsung D7000) en mijn streamer (Asus oPlay Air) De SmartTV ondersteunt niet alle codecs, en ondersteunt geen embedded subs bij MKV bestanden waardoor ik telkens op jacht mag naar SRT bestandjes. De Asus speelt ook niet alles feilloos af en blijkt zelfs moeite te hebben met weergave van 1080p films (haperen). Alles staat overigens met netwerk kabels aangesloten en de TV speelt wel vloeiend af. Beetje suf voor een streamer die HD zou moeten kunne spelen.

Daarbij is surfen en apps gebruiken op de SmartTV ontzettend traag en onhandig,

Daarom ben ik op zoek naar een good-old mediacenter met Windows zodat ik zeker weet dat alles afgespeeld kan worden. Mijn oude mediacenter is echter veel te groot om in mijn TV kast kwijt te kunnen. Ik heb zelfs een gat aan de achterzijde van de nieuwe kast moeten maken zodat de versterker erin past (millimeterwerk)

Ik heb zakelijk eerder een Acer Veriton gebuikt. Een prachtig mini systeem. Deze is nu op Marktplaats te koop voor slechts 125 Euro maar ik vraag me af of deze in staat is Full HD films af te spelen. De DVD speler zou perfect zijn voor vrouw-lief en met windows kan je gewoon veel meer dan met een streamer.

Ik neem aan dat de hardware in de TV niet sneller is dan de Acer (2.5Ghz dual) maar deze hoeft geen Windows op de achtergrond te draaien.

Acer Veriton L410

Beschrijving
Kast: Desktop
Processor: AMD 64 X2 2.5 GHz
Videokaart: Ati Radeon X1250 Onboard
Geheugen: 2048 MB
Harde schijf: 320 GB
Optische station: DVD RW
Software: geen OS
Optioneel: pre-installed Windows:

Windows 7 Home Premium x32 NL (€49,-)
Windows 7 Pro SP1 32bit NL (€69,-)
Window XP Pro SP3 NL (€49,-)

Inclusief: *USB

geluid
netwerk
toetsenbord
muis
stroomkabel

6 maanden carry-in garantie

Iemand een idee? 125 Euro lijkt me echt een koopje.

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer