Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] meuktracker op home pagina

Pagina: 1
Acties:

• courthje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-06-2024
Allereest wil ik melden dat de site er heel fris uit ziet.

Maar ik mis toch 1 ding dat ik toch frequent nakijk op de homepagina.
De meuktracker die de 10 (dacht ik) meest recente toonde.

Zou deze terug kunnen komen?

• courthje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-06-2024
Oké, ik heb al gemerkt dat als ik ingelogd ben dat ik de tracker kan fixeren,
Maar ik ben niet altijd en overal aangelogd op jullie site.

Daarom vind ik het wel spijtig dat het niet standaard meer op de homepagina staat.
Nu moet ik ofwel in de menu klikken naar de meuktracker, of inloggen...

• Hardfreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 19:22

Hardfreak

<!--

+1 én ik zou zelfs willen stellen om gewoon standaard de meuktracker in de tracker te zetten in plaats van deze in het nieuwsoverzicht te dumpen.

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:33
Ik mis de meuktracker enorm, in een opslag de updates bekijken op de frontpage gewoon zoals het eerder was.

Ik stem voor.

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Tracker

Er wordt hoge prioriteit gegeven aan het maken en implementeren van een alternatief ontwerp voor de gefixeerde tracker. Op dit moment kan de tracker pas bij horizontale resoluties van meer dan 1500 pixels permanent weergegeven worden, omdat de hele site gecentreerd blijft. Het maken van een goed ontwerp voor een site die links of rechts uit het midden wordt geplaatst bij het fixeren van de tracker, kost meer ontwerp- en ontwikkeltijd. We denken aan een oplossing zoals in de onderstaande mock-up. Dit ontwerp zal geschikt gemaakt moeten worden voor hoge horizontale resoluties. Met deze oplossing straalt de site ook meteen minder licht uit.
[Afbeelding]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij