Mijn vrouw heeft momenteel een HTC Wildfire. Ze is daar gemiddeld tevreden van, maar we vrezen dat het toestel het niet lang meer zal uithouden: valt uit, druppel achter scherm, moet gereboot worden, ...
Wat wil ze:
- Android 4.x
- Goeie camera
- Baterijduur van minstens 1 dag (ze gebruikt geen 3G, Bluetooth staat altijd op)
- Groter scherm (4.0" of iets groter, maar ook niet te veel)
- Snel (HTC Wildfire is eigenlijk te traag, ze wil vooral vlot kunnen surfen, gebruik maken van agenda, Facebook, muziek luisteren, .. geen super hoge eisen dus)
- Budget rond de 200 Eur
- Nieuw
Ik had die specs ingegeven op Coolblue, maar toen kwamen er vooral Sony's en Acer's uit de bus .. terwijl we thuis meer ervaring hebben met HTC en Samsung .. natuurlijk geen echte reden, maar toch .. Android versie mag lager zijn, maar te updaten met OEM software. Geen rooten edm.
Wat wil ze:
- Android 4.x
- Goeie camera
- Baterijduur van minstens 1 dag (ze gebruikt geen 3G, Bluetooth staat altijd op)
- Groter scherm (4.0" of iets groter, maar ook niet te veel)
- Snel (HTC Wildfire is eigenlijk te traag, ze wil vooral vlot kunnen surfen, gebruik maken van agenda, Facebook, muziek luisteren, .. geen super hoge eisen dus)
- Budget rond de 200 Eur
- Nieuw
Ik had die specs ingegeven op Coolblue, maar toen kwamen er vooral Sony's en Acer's uit de bus .. terwijl we thuis meer ervaring hebben met HTC en Samsung .. natuurlijk geen echte reden, maar toch .. Android versie mag lager zijn, maar te updaten met OEM software. Geen rooten edm.
[ Voor 0% gewijzigd door Daggie op 20-10-2012 10:59 . Reden: nav. eerste reactie .. toestel moet nieuw zijn ]