[FP] [feat missing] Duidelijke aanduiding nieuws-soort

Pagina: 1
Acties:

• A4-
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op de frontpage is niet meer te zien in welke categorie het nieuws hoort. Voorheen was did aangegeven dmv. een blokje van een bepaalde kleur voor de titel.
Komt dit weer terug?

Verwijderd

Hier ben ik het mee eens, er is nu een grote lijst met alles op een hoop gegooit. Het is niet in een oog opslag te zien of er nog nieuwtjes zijn, en wat die nieuwtjes zijn. Ik vind die hele lijst met daar alles op een hoop heel erg onhandig, nu moet ik elke titel gaan lezen en bedenken wat het zou kunnen zijn.

Ik zou dit graag in een oog opslag kunnen zien!

• wyll
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-11 14:00
Hier ben ik het volledig mee eens, op het moment het grootste probleem voor mij persoonlijk met heel de FP, geef de verschillende nieuws categoriën A.U.B weer een kleurtje, het hoeft niet zo fel als bij de vorige versie maar nu is alles een grijs bolletje, een licht kleurtje zou mij al veel helpen om het nieuws weer op een normale manier te kunnen lezen.

ik mis het overzicht op de FP en ik merk zelf dat ik hierdoor de FP zoveel mogelijk vermeid het nieuws is nu 1 grote brij van tekst, ook al wist ik niet waar veel verschillende kleurtjes precies voor stonden zorgden ze wel voor overzicht.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 22:19
ook mee eens, had dit ook al in mijn eigen feedback topic gemeld.

Computer says no