[suggest]Aanpassen Karma-eis custom CSS stylesheet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mightym
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:53
Wellicht een idee om de custom CSS stylesheet optie in de Karmastore ook open te stellen voor leden met minder dan 500 karma/halfjaar? Dan wordt het voor de minder fanatieke posters ook mogelijk om de overstap naar de nieuwe layout wat te verzachten ;)

32 kWp PV + 54kWh ESS+ 7.5 kW Mitsubishi Ecodan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:55

crisp

Devver

Pixelated

Da's natuurlijk symptoombestrijding. We gaan er vooralsnog vanuit dat we de overstap de komende paar weken sowieso al kunnen 'verzachten' door simpelweg wat aanpassingen en verbeteringen door te voeren :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:40
Ik vind het sowieso niet handig dat de custom CSS optie aan karma is gekoppeld.

Ik beschouw mezelf als een trouwe Tweaker. Ik lees al jaren Tweakers en GoT. Ik post ook regelmatig op GoT, maar niet superveel.

Het reactiesysteem gebruik ik niet of nauwelijks, omdat ik daar geen tijd voor heb en het me ook niet interesseert.

Op deze manier haal je dus niet genoeg karma om sommige opties te kunnen gebruiken en het is ook niet meer mogelijk om dit via een abonnement alsnog te kunnen. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 17:46
crisp schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:18:
Da's natuurlijk symptoombestrijding. We gaan er vooralsnog vanuit dat we de overstap de komende paar weken sowieso al kunnen 'verzachten' door simpelweg wat aanpassingen en verbeteringen door te voeren :)
Ik draag Tweakers een (heel) warm hart toe, maar ik vind dit niet echt helemaal zoals ik vind dat het zou horen...

Door iedereen toegang te geven tot CSS verzacht je de pijn pas, omdat dan iedereen voor zichzelf al wat dingen kan aanpassen. Want ik twijfel er niet aan dat jullie er aan werken tot jullie erbij neervallen, maar gezien de honderden topics zal het nog wel weken, zoniet maanden, duren voordat het een beetje wordt wat mensen ervan willen.

En dan is het maar symptoombestrijding, om het even cru te stellen zitten we nu met 2 gebroken benen en we zijn dan wel onderweg naar het ziekenhuis voor de echte oplossing (het laten zetten zodat het kan helen), maar geef ons (oké, mij in dit geval niet, want ik heb het al) dan tenminste wat pijnstillers voor onderweg ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:55

crisp

Devver

Pixelated

maar gezien de honderden topics zal het nog wel weken, zoniet maanden, duren voordat het een beetje wordt wat mensen ervan willen
Ik denk dat dat wel meevalt Hahn. Als je naar de essentie kijkt dan zijn er slechts een paar echt grote pijnpunten die we denk ik komende week wel aardig kunnen tackelen. Vergeet ook niet dat we tegenwoordig met een stuk meer man op de development afdeling zitten ;)

Ondertussen wordt er wel gekeken of we custom CSS makkelijker beschikbaar kunnen maken voor meer mensen omdat daar blijkbaar toch wel een grote behoefte aan is (en smaken van gebruikers nu eenmaal altijd zullen blijven verschillen) :)

[ Voor 22% gewijzigd door crisp op 21-10-2012 00:20 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Mwa, eerst zien dan geloven en de veranderingen die jullie doorvoeren blijven uiteindelijk dingen die jullie willen of nuttig vinden. Zit daar iets bij wat mensen toch (nog) niet goed vinden, dan moet daar weer op gereageerd worden en begint het feest weer opnieuw.

Imo is de CSS-optie vrij cruciaal om mensen zelf iets te laten maken waarmee ze kunnen werken en is het veel minder een extra iets zoals het fotoalbum.

Ik zou het in ieder geval niet vinden misstaan als de CSS-optie vrij wordt gegeven als soort van 'tegemoetkoming'. Ik heb die optie al enkele jaren, dus ik doe het niet voor mezelf, maar ik zou er denk ik wel flink van balen als ik de optie niet zou hebben en er gezegd zou worden 'je wacht maar tot we het hebben gefixt, of je moet maar karma gaan scoren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 10-07 10:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zijn ook gewoon browserextensies waarmee je eigen css kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423265

Kun je eigenlijk die 500 karmapunten halen zonder te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 423265 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 02:47:
Kun je eigenlijk die 500 karmapunten halen zonder te posten?
Volgens mij niet: reviews: Tweakers.net FAQ

Maar die karmapunten zijn er niets voor niets. tweaker(.net) is een community waar je moet geven om te kunnen krijgen. 500 is echt niets.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Femme schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 02:16:
Ik zou mij echt heel diep schamen als mensen externe dingen gaan gebruiken om mijn site bruikbaar te krijgen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Femme schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 02:16:
Dat weet ik, maar ik blijf erbij dat ik het eigenlijk redelijk onbeschoft vind. Jullie hebben een prima oplossing (symptoombestrijding of niet), geef die dan aan mensen, al is het tijdelijk en kom niet met 'wacht maar tot we het hebben opgelost', 'verdien het maar' of 'installeer maar extra software'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-07 12:59
PcDealer schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Maar die karmapunten zijn er niets voor niets. tweaker(.net) is een community waar je moet geven om te kunnen krijgen. 500 is echt niets.
Daarom zijn mensen ook pissig dat de site overhoop is gehaald.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:07

XanderDrake

Build the future!

crisp schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:18:
Custom CSS is een symtoom bestrijding, maar gezien de duizenden trouwe bezoekers (mij incluus) jullie geschofeerd hebben met de nieuwe layout is deze feature gratis maken toch wel het minste wat jullie kunnen doen...

Op dit moment, na minstens 2 uur tweaken, heb ik de layout die ik wilde hebben. Met costum CSS. Kon ik dat niet of lukte het niet? Dan kwam ik niet meer terug naar T.net FP. Period.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423265

PcDealer schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Nee, dat was (heel) vroeger zo. Maar inmiddels is Tweakers (de FP) een site die zijn inkomsten hoofdzakelijk haalt uit advertentieinkomsten, en het maakt adverteerders niet uit of users 'geven' of niet, zolang ze maar op advertenties klikken of lezen. Het communitygevoel is voor de mensen van de Persgroep van ondergeschikt belang. Kijk maar naar GoT (of hoe dat nu dan ook mag heten). Dat heeft een grote actieve en berokken community maar is commercieël gezien niet interessant.

Maar daar gaat het mij niet om. Als het moet wil ik best betalen voor extra features. Maar waar ik een hekel aan heb, is dat ik een gevoel krijg om *verplicht* te moeten posten op straffe van kwijt raken van een (voor sommigen) onmisbare functie. Voor die groep is het kwijtraken van hun custom-css wellicht erger dan het bv. wel of niet verplicht moeten zien van advertenties (die je ironisch genoeg wél kunt afkopen).

Kijk, het is helemaal niet moeilijk om karma te verzamelen door iedere keer een voor de hand liggende opmerking te plaatsen die ontopic is. Maar zitten we daarop te wachten? Ik post in die gevallen liever niet, dan dat ik een overbodige opmerking plaats, louter om +1 te krijgen. Maar mocht mijn karma opraken dan moet ik eigenlijk wel. Bovendien heeft niet iedereen genoeg tweaker-kennis (zeker niet de huidige doelgroep) om steeds een interessante opmerking te maken, en het lijkt me niet dat je die mensen als tweederangs users wilt behandelen, alle recente veranderingen wijzen op het tegenovergestelde. Zijn users die al jarenlang trouw de FP-berichten lezen maar niet posten soms ondergeschikt aan users die (wellicht) ongeïnteresseerd overal maar wat rondbazuinen (het modsysteem is lang nog niet optimaal *kuch*)? En wat is nu belangrijker: De kwaliteit of de kwantiteit? Weet je gewoon te weinig dan vind ik niet dat je verplicht moet worden om te posten, dat is voor niemand leuk.

Eigenlijk gaat het niet eens om mezelf, ik ben bedreven genoeg om niet zonder karma te hoeven zitten (en ben bovendien bekend met 3rd party scripts via bv. Greasemonkey), maar ik ben het gewoon met de huidige opzet niet eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Laatst online: 22:55

Marc H

- - Is wakker - -

Waarom niet de limiet eraf dat die karma in een half jaar gehaald moet worden? Ik heb nog 16.000+ aan karma staan, maar custom css activeren mag niet, omdat ik niet aan de 500 per half jaar kom.

Alle andere dingen in de karma store heb ik geen intresse.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Pagina: 1