Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG][V&A] Foto's wel aanwezig in ad, maar niet in lijst ads

Pagina: 1
Acties:

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-11 22:04
Ik dacht vanmiddag iets dergelijks ook al te hebben gezien bij een bepaalde advertentie. In de lijst met aanod en vraagadvertenties wordt geen foto bij de titel weergegeven, terwijl in de advertentie wel foto's zijn geupload.

1. Bestemming
Overzicht V&A aanbodlijst

2. URL
http://tweakers.net/aanbod/latest/

3. De omschrijving & steps to reproduce
zie bovenaan

4. Je browserversie
Mozilla FF v16.0.1 NL

5. Door jou gebruikte plug-ins
enkel sinds gisteren een CSS

6. Besturingssysteem
W7 x64

Een voorbeeldje daarvan hieronder (klikbaar):
Waardering review

[ Voor 26% gewijzigd door Aardwolf op 20-10-2012 01:21 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11 19:35

rob_erwt

What does this button do?

Pin me er niet op vast, maar ik meen dat dit by design is. Het idee is dat we in de listing zeker weten dat we het juiste formaat plaatjes hebben. Aangezien je eigen foto's niet perse dezelfde verhoudingen hebben als de plaatjes in de listing, zou je dan vervelende 'misvormingen' kunnen krijgen.

Daarom hebben we dus voor gekozen om alleen foto's in de listing te tonen bij ads die daadwerkelijk een PW product hebben gekoppeld (met bestaand plaatje).

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Aardwolf
Hm oké. Geen plaatje = standaard geen/zeer weinig aandacht voor de ad, heb ik geleerd in de 2 jaar die ik hier nu ben geregistreerd en ook zelf ervaar als ik ads plaats.

Behoorlijk nadelig voor mensen die wel plaatjes uploaden, maar dus niet meer worden geshowed omdat het artikel toevallig afwezig is in de PW... of omdat ook in de PW geen plaatje staat. In sommige achterliggende gedachten kan ik inkomen, maar in deze dan niet echt... apart... :X

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-11 14:56
Je hebt de memo dat stijl voor functie gaat gemist denk ik ;)

Join the club

• Aardwolf
Duidelijk iemand die nog nooit wat heeft verkocht en waarschijnlijk zeer weinig in de V&A te vinden is... met alle respect overigens... :X

Overigens wil ik wel melden dat ik nu bij sommige andere ads ik wel een eigen geuploade foto zie. Maar het gebeurt niet consequent zie ik. Bij de ad die ik poste staat het namelijk nog steeds niet, terwijl eigen foto's van een SSD wel doorkomen. Apart...

[ Voor 67% gewijzigd door Aardwolf op 20-10-2012 20:45 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11 19:35

rob_erwt

What does this button do?

Hmm, ik zie idd dat bij sommige ads wel eigen geuploade foto's getoond worden idd. Dan is het wellicht een bugje en maak ik er even een ticket voor aan.

Dan mag je mijn eerdere opmerking deels negeren voor nu. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Aardwolf
Haha is goed... ;)

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 20:24

jubeth

%^)

Sterker nog, ik probeer 2 foto's bij mijn ad te plaatsen in Aangeboden, maar zie nergens dat er grenzen zijn voor size/afmetingen, en zonder errormelding verschijnt de add online, maar ik zie nergens foto's of links naar de foto's.

Lijkt me niet de bedoeling. Buggy!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

bij mij ook hetzelfde verhaal.

Van deze ad is er wel een mini afbeelding
V&A aangeboden: Samsung SE-T084M

en van deze weer niet
V&A aangeboden: LUX HDD docking station.

Terwijl de foto`s dezelfde afmetingen hebben, wel jammer dat jullie niet standaard de foto plaatsen, zo kun je soms gelijk zien wat je aanklikt.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

Gisteren nog even gespeeld met de V&A, maar nu blijkt dat alle ads wel een foto hebben in het overzicht, en dat was vrij eenvoudig op te lossen.

Bij het plaatsen van een AD, plaats je ook de foto online, maar komt hij niet direct in het overzicht, bewerk je nu je advertentie en klik enkel op Advertentie aanpassen, en done.

Nu worden wel je foto`s getoond in het overzicht.

http://tweakers.net/aanbod/user/305588/

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Mexel schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 06:39:
Gisteren nog even gespeeld met de V&A, maar nu blijkt dat alle ads wel een foto hebben in het overzicht, en dat was vrij eenvoudig op te lossen.

Bij het plaatsen van een AD, plaats je ook de foto online, maar komt hij niet direct in het overzicht, bewerk je nu je advertentie en klik enkel op Advertentie aanpassen, en done.

Nu worden wel je foto`s getoond in het overzicht.

http://tweakers.net/aanbod/user/305588/
Goeie tip.
Let er alleen wel op dat als je de advertentie aanpast de verzendkosten automagisch op inclusief komen te staan. ;)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• Aardwolf
mveijden schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:25:
[...]

Goeie tip.
Let er alleen wel op dat als je de advertentie aanpast de verzendkosten automagisch op inclusief komen te staan. ;)
Oh, dat wist ik ook niet. Is dat ook een halfgare bug dan?
Nja maar aan denken de volgende keer, ik edit het wel vaker. :X

Edit: Beetje late reactie van mij, maar goed....

[ Voor 8% gewijzigd door Aardwolf op 04-12-2012 08:47 ]

Pagina: 1