B&W asw 1000 of B&W asw 610?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron de L
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik ben toe aan een subwoofer. Ik kan voor een leuke prijs een tweedehands asw 1000 kopen.
Maar ik twijfel om gewoon een nieuwe te kopen de asw 610.
Wij helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-07 20:13

FeaR

In GoT we trust

Schopje richting Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het om een aankoopadvies gaat.

Ik weet niet wat een mooie prijs is of wat het budget is, maar persoonlijk vind ik een ASW 1000 niet heel laag gaan voor het formaat subwoofer wat je neer zet. Idem met de ASW 610. Voor dat geld zijn er andere opties te koop. Moet er wel bij zeggen dat ik sowieso meer fan ben van dedicated subwoofer-merken.

Overigens hangt één en ander natuurlijk ook af van het doel: wil je alleen het laag aanvullen zodat je bereik groter wordt of wil je puur klappen bij films en games. Dat haal ik niet echt uit de startpost. Idem met in wat voor ruimte de subwoofer komt, hoe de plaatsing wordt en welke speakers er staan. Dat stukje eigen inzet mis ik in meer topics als ik je posthistorie zo bekijk, let dat dit wel iets is wat we op GoT op prijs stellen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron de L
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
Zelf heb ik 2x kef q55.2 2x kef 35.2 en een cresta c center. Op een marantz versterker. Graag wil ik een sub die mijn muziek en vooral films nog mooier laat klinken. Mijn budget is maximaal 500€ . De sub zal in een ruimte van 7x7 (meter) komen.

Iemand advies?