[bug][Zoeken]De zoekbalk knop om de zoekactie te activeren

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
1. Bestemming - Alle
2. URL - NVT
3. De omschrijving & steps to reproduce - De zoekbalk knop om de zoekactie te activeren heeft het vergrootglas logo, daar overheen staat de tekst zoeken, dat niet past en tevens afgekapt wordt tot Zoeke.
4. Je browserversie - MS IE9
5. Door jou gebruikte plug-ins - Geen
6. Besturingssysteem - Windows 7 64bit

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Heb je daar een screenshot van? Het zoekveld is zo groot dat Zoeken er altijd makkelijk in zou moeten passen.

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Je compatibiliteitsmodus staat zeer waarschijnlijk aan, als je die uitzet is het goed.

/edit: je bedoelt volgens mij dit: [BUG][FP] In zoekbalk staat zoeken en een vergrootglas

[ Voor 41% gewijzigd door JoostBaksteen op 20-10-2012 00:46 ]

• speedhaste
ik heb op het screenshot een rode pijl gezet om het aan te duiden.
Afbeeldingslocatie: https://a085yg.bay.livefilestore.com/y1pnd7XesmGRsOfI54Xsq5xQ17VZerGrH00trNrnl4-Ed2QBSsD2BiCGWVOyfQe1MFvjnsuE-nQd9BJBsB2l5qujIcplRn4m7ur/TweakersZoeken.png?psid=1

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Ja, die hadden we eerder, laat even weten of de compatibiliteitsmodus uitschakelen het gefixed heeft :)

• speedhaste
Ik kan op dit moment helaas niet bij de compatibiliteitsmodus komen op deze computer, deze is lid van het domein op het werk en waarschijnlijk is daar deze optie in de pollicies uitgeschakeld. Ik ga proberen of ik dit geregeld kan krijgen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

crisp

Devver

Pixelated

Binnenkort forceren we gewoon standards mode voor IE, dan zijn dit soort stomme meldingen hopelijk ook verleden tijd :P (maar waarom iemand ueberhaupt compatibility mode inschakeld is beyond me)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.