[bug][GoT]'Nieuwe berichten'-knop overschreidt paginalimiet

Pagina: 1
Acties:

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:34

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Topicstarter
1. Elk topic op GoT
2. http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/.....
3. Wanneer er nieuwe berichten worden gepost in een topic dat al open staat in de browser verschijnt de knop "Er zijn xx nieuwe berichten geplaatst.". Bij het aanklikken van de knop worden de nieuwe berichten geladen zonder de hele pagina te vernieuwen. Er wordt echter geen rekening gehouden met de "Aantal berichten per pagina"-voorkeur.
Bij het echt opnieuw laden van de pagina wordt hier wel rekening mee gehouden en verschijnen er linkjes naar mogelijk meerdere nieuwe pagina's. Die moeten vervolgens allemaal nagekeken worden om te bepalen welk bericht als laatst gelezen is.
Als oud-gebruiker van het Tweakers5-template weet ik niet zeker of dit per ontwerp is of een bug.
4. Firefox 16
5. Nvt?
6. Windows 7

offtopic:
Morgen ga ik leren hoe je overschrijden spelt

[ Voor 3% gewijzigd door Nextron op 20-10-2012 00:13 ]

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit was in iedergeval ook al zo in T6, meeste gevallen lopen topics niet bijzonder hard dat je opeens bergen nieuwe reacties hebt, dan is het even doorlezen tot de laatste post, refresh en verder gaan op de laatste pagina :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.