Hi,
Hopelijk post ik dit op de juiste plek.. Maar ik heb hier echt wat advies voor nodig gezien de hoeveelheid geld die in dit systeem zit.
Ik heb ongeveer een jaar terug een overspecced PC gebouwd om te kunnen renderen en designen, maar ook te kunnen gamen.. Ik heb dit ding echter al een aantal maanden niet aangeraakt wegens andere prioriteiten, daarom zit ik eraan te denken om het beestje te verkopen en er iets handzamers voor terug te halen.
Begrijp me niet verkeerd: dit is geen adje, maar ik wil graag weten of er markt voor is, of misschien dat ik hem maar moet opdelen.
Dan volgt hier de specsheet van belangrijk naar secundair:
Mobo: Asus Rampage III Extreme
CPU: Intel Core i7 980X hexacore, geklokt @ 4,2 Ghz (b1 stepping)
Mem: 6GB Corsair matched Dominator 1600 mhz DDR3
VK: tweemaal EVGA GTX470 in SLI
Stor: 2x 64GB Samsung 830 in RAID0 op een Highpoint RocketRaid 640 en 4x1TB 7200 Hitachi Deathstar R0 op de Intel controller
PSU: 850W Corsair modular HX850
CASE: Corsair Obsidian 800D
Koeling: CPU op water, alles 19mm, 360mm radiator (3x 120mm Gentle typhoon 5600 tpm met 4 kanaals traploze displayed fancontroller) watersysteem is goed genoeg en ready om uit te breiden naar de rest van de computer.
Custom sleeving by MDPC-X
Scherm: 30 inch HP LP6030 (2560x1600 H-IPS scherm met lage latency)
Toetsenbord: Standaard lenovo ramplank (verkoop ik liever niet.. maar voor de liefhebber)
Muis: Razer Wireless Mamba (kan ook bedraad..)
Nieuwprijs was tegen de 10k als ik mij niet vergis.. Het doet pijn, be gentle
Hopelijk post ik dit op de juiste plek.. Maar ik heb hier echt wat advies voor nodig gezien de hoeveelheid geld die in dit systeem zit.
Ik heb ongeveer een jaar terug een overspecced PC gebouwd om te kunnen renderen en designen, maar ook te kunnen gamen.. Ik heb dit ding echter al een aantal maanden niet aangeraakt wegens andere prioriteiten, daarom zit ik eraan te denken om het beestje te verkopen en er iets handzamers voor terug te halen.
Begrijp me niet verkeerd: dit is geen adje, maar ik wil graag weten of er markt voor is, of misschien dat ik hem maar moet opdelen.
Dan volgt hier de specsheet van belangrijk naar secundair:
Mobo: Asus Rampage III Extreme
CPU: Intel Core i7 980X hexacore, geklokt @ 4,2 Ghz (b1 stepping)
Mem: 6GB Corsair matched Dominator 1600 mhz DDR3
VK: tweemaal EVGA GTX470 in SLI
Stor: 2x 64GB Samsung 830 in RAID0 op een Highpoint RocketRaid 640 en 4x1TB 7200 Hitachi Deathstar R0 op de Intel controller
PSU: 850W Corsair modular HX850
CASE: Corsair Obsidian 800D
Koeling: CPU op water, alles 19mm, 360mm radiator (3x 120mm Gentle typhoon 5600 tpm met 4 kanaals traploze displayed fancontroller) watersysteem is goed genoeg en ready om uit te breiden naar de rest van de computer.
Custom sleeving by MDPC-X
Scherm: 30 inch HP LP6030 (2560x1600 H-IPS scherm met lage latency)
Toetsenbord: Standaard lenovo ramplank (verkoop ik liever niet.. maar voor de liefhebber)
Muis: Razer Wireless Mamba (kan ook bedraad..)
Nieuwprijs was tegen de 10k als ik mij niet vergis.. Het doet pijn, be gentle
Ik bouw rare dingen.