[Bug][FP] Videospeler kleine bugs

Pagina: 1
Acties:

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 11:01
Beste door de community zo zeer geliefde (hoewel de laatste 2 dagen wat minder) devvers,

Met T7 is een geheel nieuwe videospeler geintroduceert. Deze geeft mij echter een aantal probleempjes, ik heb ze niet met een merkbaar patroon voorbij zien komen, maar helaas wel vaker dan mij lief is...

Allereerst de informatie

Platform: Arch Linux x64, bijgewerkt met de laatste updates
Browser: Firefox 16.0.1
Geinstalleerde plugins: Firebug, NoScript, Adblock Plus, Youtube HD & Downloadhelper

Zowel NoScript als Adblock Plus staan op Tweakers uit...

Een bug welke ik zeer regelmatig voorbij heb zien komen is het feit dat bij het schakelen naar Full-screen de balk onderin zichtbaar blijft. Enkel fullscreen verlaten en opnieuw opstarten van fullscreen kan dit dan oplossen.

Daarnaast heb ik bij meerdere video's gehad dat de speler na ongeveer 2/3 van de video plotseling stopt met spelen, een reload van de pagina is dan nodig (zonder cache) om de video af te kunnen kijken... Onder Chromium heb ik dit nog niet meegemaakt, (de fullscreenbug wel) maar daarin heb ik T7 dan ook nog maar heel kort gebruikt...

Met de oude speler had ik deze problemen niet... jammer genoeg. Dat is dan tot nog toe wel het enige grote minpunt wat ik aan T7 heb kunnen vinden... Top!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 15:17

jasjenl

Liab A Tymo

Nog een bug: ik probeerde net de video in dit artikel op mijn iPad te bekijken, ik hoorde wel geluid maar het beeld begon niet te lopen en het play icon bleef over het startframe zichtbaar. Als ik op de fullscreen knop klik, zie ik de video wel, ga ik weer terug naar niet-fullscreen dan zie ik weer het stlistaande begin scherm...