Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik een HTC ONE X gekocht. Alles werkt goed en naar behoren. Nu viel mij een ding op: tussen de camera en de unibody zit een draad. Recht over de lens heen. Als ik een foto maak dan zie ik dat draadje niet.
Heeft iemand anders dit ook en hoort dit (lijkt me niet)? Zoniet wat kan ik het beste doen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zie in ieder geval niets van wat jij beschrijft.

Verwijderd

Topicstarter
http://imgur.com/WC167 Hier heb ik er een foto van. Het is niet zo heel makkelijk te zien.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:56

Zorian

What the fox?

Dat is volgens mij geen draadje maar optisch bedrog. Dat is de lens die je ziet glimmen. :p

Verwijderd

Topicstarter
Xereon schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:04:
Dat is volgens mij geen draadje maar optisch bedrog. Dat is de lens die je ziet glimmen. :p
Hiero een betere foto: http://imgur.com/C1bd2

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 01:13
Daar is die wel duidelijk op te zien ja, dat heb ik op mijn One X echt helemaal niet, denk een stofje onder de behuizing precies op die plek...
Zie je ook geen vervorming of verkleuring op de foto's? Zou kunnen dat de lens net precies erlangs heen 'kijkt', anders opsturen voor DOA RMA.

Bambu Lab P1S Combo

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad interessant om te weten of je dit ook op foto's ziet. Echter is dit wel dermate gek dat ik er geen risico mee zou willen nemen. Dit hoort niet, dus een nieuwe claimen, imo.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:56

Zorian

What the fox?

Dat is geen haartje, ik heb exact hetzelfde bij de mijne. Dat is de lens die je op een vage manier ziet glimmen. ;)
Kijk maar eens in de lens bij helder daglicht en beweeg de telefoon dan langzaam diverse kanten op, op een gegeven moment zal het haartje verdwijnen. Op die manier kwam ik erachter wat het nou werkelijk was.
Pagina: 1