8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Edit:
Ik was er trouwens van overtuigd dat het via Myreact wel wilde, hier ff een testje met de Myreactpag van wildhagen: http://prntscr.com/hvsuu, terwijl je duidelijk online bent... wtf?
Lijkt wel of ie de status heeft aangehouden van tijdens de wisseling van Tweakers v6.9 naar v7. Dus dat is nu ook compleet onwerkend geworden.

[ Voor 49% gewijzigd door Aardwolf op 21-10-2012 12:23 ]
Virussen? Scan ze hier!
The devil is in the details.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Liefhebber van Tweakers
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Over de online status hoor je helemaal niets meerIn de lay-out van de forumposts worden het online-statusicoon, de topicstarteraanduiding, een link naar de posthistorie van de gebruiker en de bookmarkfunctie teruggebracht. Forumtopics krijgen de hele breedte van de pagina. Teksten in de topics zullen wel gelijke breedte houden om de leesbaarheid te behouden. Door een andere plaatsing van de datum en de ondertitel van de gebruiker kan er verticale ruimte bespaard worden. Veel van deze verbeteringen kunnen snel worden ingevoerd.
@psy: geen idee wat jij bedoelt, maar bij DM's zie ik geen online status o.i.d.
Intentionally left blank
Of iemand TS is, zie je trouwens aan deWiethoofd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:19:
En het gaf meteen aan of iemand de topicstarter was of een toevallige poster.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ah, die heb ik dus standaard verborgen omdat ik de userdata by default uitgeklapt heb staan
Erg onhandig dan ook dat bij TS en non-TS bij het quoten weer deze staat:

Maak daar een feat. request vanWiethoofd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:22:
Erg onhandig dan ook dat bij TS en non-TS bij het quoten weer deze staat: [afbeelding] en ook de .topicstarter class niet in de messagheader zit.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Oh.... wait