Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] Aanpassen avatar omslachtig

Pagina: 1
Acties:

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Topicstarter
1. Bestemming
Gebruiker wil avatar wijzigen, die tegenwoordig prominent op de voorpagina staat
2. URL
n.v.t
3. De omschrijving & steps to reproduce
Wil een gebruiker zijn avatar wijzigen, dan moet hij dit via zijn forumprofiel doen, in zijn normale profiel is er geen optie te vinden om dat plaatje aan te passen. Dat was in tweakers 6 prima, want daar werd ie niet buiten het forum gebruikt, tegenwoordig staat dit plaatje ook bij de reacties op de FP. Het lijkt me daarmee logischer om het aanpassen van de avatar ook mogelijk te maken via de profielpagina die te bereiken is via het usermenu (vanaf de hoofdsite)
4. Je browserversie
Chrome 22
5. Door jou gebruikte plug-ins
Geen
6. Besturingssysteem
Windows 8 RTM - 64bit

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Klopt; dit moet beter geintegreerd gaan worden in het algemene profiel en dat staat ook al op de planning :)

Intentionally left blank

• Westbam
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik zoek me rot om een profiel plaatje op de FP te krijgen... dit is wel te maf dat he niet simpel op de FP -> Naam (rechtsboven) -> Proefiel -> Bewerken kan!! 8)7

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Het is Profiel -> Bewerken -> Avatar & Forumprofiel ;)

Maar dat maakt niet dat het een stuk beter kan.

• franssie
  • Laatst online: 01:02

franssie

Save the albatross

Overigens heb ik het voor elkaar gekregen om op de FP een andere avatar te hebben dan op GOT. Geen idee hoe ik dat kan reproduceren (vindt het wel leuk) maar als ik bovenstaande lees zou dat dus niet moeten kunnen?
En verder ben ik ook voor totale integratie tot één profiel.

FP: http://ic.tweakimg.net/usericons/3157/sail4L_S70.gif
GOT: http://ic.tweakimg.net/usericons/92368/henkm-avatar.gif

[ Voor 18% gewijzigd door franssie op 22-02-2013 15:41 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• crisp
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

De ene heb je ingesteld als webicon, en de ander is je uploaded icon. Op de FP tonen we alleen de uploaded icons en op het forum standaard primair het webicon.

Intentionally left blank

• franssie
  • Laatst online: 01:02

franssie

Save the albatross

Ah - dank!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1