Is er niet een mooi plekje over om de tweakblogs, meestal een bron van informatie maar soms ook niet, onder te brengen in de FP, of ergens anders? tweakblogs krijgen nu echt duidelijk minder views, terwijl er normaal toch zeer graag tweakblogs worden gelezen. Tweakers doen er over het algemeen toch hun best op om toch iets nuttigs bij te dragen, en dat krijgt nu geen plek meer. Toen het in de tracker stond kon je tenminste nog een discussie krijgen in je tweakblog, nu mag je blij zijn als je 100 view in 2 uur krijgt. (Ten opzichte van 3k views in een dag) Het voelt als een ondergeschoven kindje. Hoe kan je de blogs van bijvoorbeeld mux, die echt in mijn opinie enorm veel diepte in zijn blogs brengt, en daardoor ook een enorm sterke bijdrage leverd aan tweakers.net zo enorm laten wegzakken. Ik vind het zonde.
(edit, ik bedenk net dat dit misschien beter pas in lieve devers, maar dat word echt overspoelt door bugreports op het moment)
Gooi tweakblogs gewoon in de nieuws/revies/video/pricewatch balk. Ruimte is er gewoon, en het hoort er thuis.
(edit, ik bedenk net dat dit misschien beter pas in lieve devers, maar dat word echt overspoelt door bugreports op het moment)
Gooi tweakblogs gewoon in de nieuws/revies/video/pricewatch balk. Ruimte is er gewoon, en het hoort er thuis.
[ Voor 12% gewijzigd door Biersteker op 19-10-2012 21:42 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.