Tweakblogs en de trackers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-07 17:07
Is er niet een mooi plekje over om de tweakblogs, meestal een bron van informatie maar soms ook niet, onder te brengen in de FP, of ergens anders? tweakblogs krijgen nu echt duidelijk minder views, terwijl er normaal toch zeer graag tweakblogs worden gelezen. Tweakers doen er over het algemeen toch hun best op om toch iets nuttigs bij te dragen, en dat krijgt nu geen plek meer. Toen het in de tracker stond kon je tenminste nog een discussie krijgen in je tweakblog, nu mag je blij zijn als je 100 view in 2 uur krijgt. (Ten opzichte van 3k views in een dag) Het voelt als een ondergeschoven kindje. Hoe kan je de blogs van bijvoorbeeld mux, die echt in mijn opinie enorm veel diepte in zijn blogs brengt, en daardoor ook een enorm sterke bijdrage leverd aan tweakers.net zo enorm laten wegzakken. Ik vind het zonde.

(edit, ik bedenk net dat dit misschien beter pas in lieve devers, maar dat word echt overspoelt door bugreports op het moment)

Gooi tweakblogs gewoon in de nieuws/revies/video/pricewatch balk. Ruimte is er gewoon, en het hoort er thuis.

[ Voor 12% gewijzigd door Biersteker op 19-10-2012 21:42 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:09
"Me too!"
... inderdaad, ik mis het ook. Voorheen na de nieuwsheadlines gescanned te hebben even in de tracker de titels van de nieuwste 5 tweakblogs kijken - en indien interressant, even lezen.

Nu moet ik helemaal beneden tussen "uit de community" kijken of er tweakblogs bijgekomen zijn. Terwijl tegelijkertijd de tracker rechts compleet oninterressant voor mij geworden is (twitter/facebook knoppen, IT-banen, nieuwsbrief - ik zit er niet op te wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-07 11:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tweakblogs worden getoond in 'Uit de community' op de frontpage. Daarnaast kun je tweakblogs aanzetten in de tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Bedankt voor je reactie!

Voor andere zoekenden: Ik heb er even naar moeten zoeken, maar de suggestie dat er een tracker is zorgde er voor dat ik wat verder ging zoeken: die tracker is nu gedegradeeerd naar een dropdown list als je op dat RSS-achtige symbooltje helemaal rechtsboven klikt.

(doordat ik het herkende als RSS-symbool had ik eerst niet verder gezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is niet alleen een dropdown hoor. Als je scherm breed genoeg is kun je hem ook fixeren.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Is het nu ook mogelijk te zoeken in de tweakblogs? Dat zou vet hendig zijn :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
NMe schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:37:
Het is niet alleen een dropdown hoor. Als je scherm breed genoeg is kun je hem ook fixeren.
Ah, hee, nog beter! :-)
Mag door de devvers nog wel iets aan geschaafd worden - want als ik m'n browser breed genoeg maak dat 'ie gefixeerd wordt heb ik aan de andere kant wel een onbeschofte hoeveelheid 'leeg' over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is by design, daar kunnen zomaar eens wat gekoppelde producten staan. Beetje lullig alleen dat de rest van het forum dan met witruimte opgescheept zit waar ook een tracker had kunnen staan.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1