1. Bestemming
- NVT
2. URL
NVT (zie 3)
3. De omschrijving & steps to reproduce
Het is misschien mierenneuken wat hierna allemaal volgt, maar het zijn mogelijk puntjes die voor verbetering vatbaar zijn:
- Hier valt het deel "Onderliggende onderwerpen" een beetje uit de toon in vergelijking met de rest van de TW7 lay-out
- Hier Is de lay-out van de tabel té smal en bovendien afhankelijk van de inhoud (maw, soms is alles wat breder, soms is alles wat smaller).
- Hier werkt de link How-to-guide Whitepapermarketing niet, ik krijg alleen maar een "not found". De link zou eigenlijk "http://tweakers.net/itknowledgebase/235226/how-to-guide-whitepapermarketing.html" moeten zijn.
Als [feat] zou ik de navigatie verbeteren, want als je
1) in het menu op "Meer" klikt
2) dan op "whitepapers" klikt
3) dan op "Bedrijvenoverzicht" klikt
dan kom je eigenlijk op pagina terecht die je niet echt terug laat keren. Misschien een soort van breadcrumb toevoegen ?
4. Je browserversie
- Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; en) Presto/2.10.229 Version/11.64
5. Door jou gebruikte plug-ins
- Ghostery 0.9.5
6. Besturingssysteem
- Windows 7 x64
- NVT
2. URL
NVT (zie 3)
3. De omschrijving & steps to reproduce
Het is misschien mierenneuken wat hierna allemaal volgt, maar het zijn mogelijk puntjes die voor verbetering vatbaar zijn:
- Hier valt het deel "Onderliggende onderwerpen" een beetje uit de toon in vergelijking met de rest van de TW7 lay-out
- Hier Is de lay-out van de tabel té smal en bovendien afhankelijk van de inhoud (maw, soms is alles wat breder, soms is alles wat smaller).
- Hier werkt de link How-to-guide Whitepapermarketing niet, ik krijg alleen maar een "not found". De link zou eigenlijk "http://tweakers.net/itknowledgebase/235226/how-to-guide-whitepapermarketing.html" moeten zijn.
Als [feat] zou ik de navigatie verbeteren, want als je
1) in het menu op "Meer" klikt
2) dan op "whitepapers" klikt
3) dan op "Bedrijvenoverzicht" klikt
dan kom je eigenlijk op pagina terecht die je niet echt terug laat keren. Misschien een soort van breadcrumb toevoegen ?
4. Je browserversie
- Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; en) Presto/2.10.229 Version/11.64
5. Door jou gebruikte plug-ins
- Ghostery 0.9.5
6. Besturingssysteem
- Windows 7 x64
Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management