Moderatie FAQ loopt achter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardfreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 19:22
Ik was daarnet wat aan random rondklikken op tweakers (bughunt :+ ) en toen kwam ik deze tegen: reviews: Tweakers.net moderatie faq

'k Vond het niet direct een bug (god mag weten wie die FAQ eigenlijk nog leest), maar wou het toch ff melden :P

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hopelijk leest iedereen die ik er op wijs dat ding :+

Verder heb ik niet de rechten om hem aan te passen, dat mag iemand anders dus doen :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LA >> GR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Daar moet ik volgende week maar even wat tijd in gaan stoppen :) . Ik zet het op mijn todo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aertsvijand
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-07 21:25
Excuseer voor de megabump, maar de moderatiefaq kan nog altijd een update gebruiken, aangezien het moderatiesysteem nu toch aangepast is ;)

Desktop: Intel i5 6600K | Asus Maximus Ranger VIII | MSI GTX980Ti | 16GB Kingston HyperX Fury | Corsair 450D | NZXT Kraken X61 | Seasonic M12II Evo 520W | Dell U3415W
Laptop: ASUS Zenbook Prime (UX31A-R4003H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-07 23:35
Het viel mij ook al op. De afbeelding is gewijzigd, maar de tekst is nog hetzelfde.
De huidige gemiddelde score van een reactie is zichtbaar in de scoreindicator, die rechts in de kop van de reactie wordt weergegeven. De scoreindicator heeft vijf horizontale balkjes, oplopend van -1 tot +3. Reacties die net zijn geplaatst en nog niet zijn gemodereerd beginnen op niveau 0 en zijn herkenbaar aan twee grijsgekleurde balkjes. Je kunt de reactie beoordelen door op de scoreindicator te klikken. Er verschijnt vervolgens een popup met een grotere versie van de scoreindicator waar je met de muis overheen kunt bewegen om de gewenste score te kiezen.
TL;DR: Moderatiesysteem bestaande uit vijf horizontale balkjes. Vroegahh.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ah, gewoon overheen gelezen toen we de rest aanpasten blijkbaar... Ik zal het even in orde laten maken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1