Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:44
Hoi :)

Ik ga voor het eerst op een abonnement wagen, maar wou graag weten of bij Vodafone en/of T-Mobile ook limieten hanteren. Daarmee bedoel ik dus wanneer je buiten je bel bundel valt bijv. dat je dus niet meer kan bellen en dat ik dus niet een onverwachtse rekening op de mat kan verwachten.

Of dat je bijvoorbeeld door je internet bundel heen bent dat je gewoon geen internet meer op je telefoon hebt.

Kan dit bij Vodafone en/of T-Mobile? (wil verder ook geen toestel leasen)

Los van het feit dat jij je vraag in het verkeerde topic plaatst (voor abonnement vragen hebben we een eigen hoofdgroep binnen het forum) getuigt je vraag ook niet van enige eigen inzet. Het is namelijk zo dat de vraag die jij opwerpt is heel simpel op te lossen door in de verschillende voorwaarden van de abonnementen/providers te zoeken. Dit topic is dus gesloten wegens onvoldoende inzet.

Ondanks dat ik je topic heb gesloten verplaats ik heb toch naar de juist hoofdgroep!

[ Voor 33% gewijzigd door Bullet NL op 19-10-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 21:37
Volgens mij kunnen (of willen) providers het bellen niet "stopzetten" als het ware, maar om je bel- of smsstatus te zien zou je één van hun apps kunnen downloaden uit de AppStore/Play-market of zou je natuurlijk op hun website kunnen kijken.

Als je een Android-toestel neemt/hebt met ICS> kan je wel instellen dat jouw telefoon na zoveel mb internet verbuikt te hebben je een waarschuwing zal geven en bij het volgende door jou ingesteld aantal mb je 3G daadwerkelijk uit zal zetten.

Dit topic is gesloten.