'MacBook Pro 13" Retina gaat 1700 dollar kosten'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:43
nieuws: 'MacBook Pro 13" Retina gaat 1700 dollar kosten'

Deze zin loopt niet, de redacteur heeft meerdere zinnen willen uitwerken en ze uiteindelijk aan elkaar gecat:
Het scherm van de 13" Retina zal waarschijnlijk 2560x1600 pixels kunnen tonen en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is de laptop dunner dan de reguliere MacBook Pro, is er geen optische drive en wordt er exclusief van ssd-opslag gebruikgemaakt.
Zo looptie smooth as butter (hoewel "met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid" ook in mijn optiek een beetje obscuur geformuleerd is):
Het scherm van de 13" Retina zal waarschijnlijk 2560x1600 pixels kunnen tonen en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is de laptop dunner dan de reguliere MacBook Pro, want een optische drive ontbreekt en er wordt exclusief van ssd-opslag gebruikgemaakt.
Ik begreep dat als je iets dergelijks meldt je het product uit het artikel kado krijgt. Moet ik men contactgegevens PMen, of nemen jullie contact met me op? :7

[ Voor 24% gewijzigd door _eXistenZ_ op 19-10-2012 18:27 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 12:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

ik vind de originele zin eigenlijk prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik zie eigenlijk ook het probleem niet. Hij is dunner én de optische drive ontbreekt én hij gaat over flashopslag beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:43
Ah, zo kannie ook ja. Al zoek je wel de grenzen van het leesbare op imho hoor :P
Darn, geen Macbook gewonnen dus :( ;)

There is no replacement for displacement!