Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug][DM]Link in DM-popup gaat random naar bericht/begin

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Er zijn hier en daar wat 'erg lange' DM draadjes op het forum, niet helemaal het doel waarvoor DM is en in het verleden al hier en daar wat sancties op geweest :P

Maar het is nu regelmatig dat het bericht in het DM scherm óf naar het juiste bericht linkt
(zoals http://gathering.tweakers...ge/1234567/123456#3053374)
of hij gaat opeens naar het begin van de DM
(dat geval http://gathering.tweakers...on_message/1234567/123456)

Nu is dat wat moeilijk te reproduceren, gezien het klikken van de link meteen het bericht als gelezen ziet en het dus verwijderd uit je lijst, ik hoop deze komende dagen nog aantal keer te kunnen testen.

Nu wordt trouwens de 'popup box' in zijn geheel 'achter de schermen' geladen, wat op dit moment niet werkt op bv de Lumia 800. Is het mischien mogelijk de onderste link (Bekijk alle berichten) als statische link neer te zetten, zodat je altijd je DM kan bereiken, ook als de box op 'berichten worden geladen...' blijft hangen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je kan testen door een (kort) DM-draadje in de lijst op 'ongelezen' te zetten. Ik heb het in ieder geval niet kunnen reproduceren...

Intentionally left blank

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
:$ Ik had het 'kort' gedeelte niet gelezen, met ruim 14.000 berichten ongelezen loopt mijn browser direct vast bij het aanklikken van het DM icon :X

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2012 18:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.