Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] [wenslijst] Producten niet te verwijderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

• jesper86
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Bij te lange namen schuiven de kolommen 'Actuele prijs' en 'Prijsalert bij' zo ver op tot buiten het zicht, waardoor de icoontjes 'buiten gebruik zetten' en 'verwijderen uit wenslijst' niet meer te bereiken zijn.

Ik kan nu dus geen producten meer verwijderen uit bepaalde wenslijsten. Ook niet als ik aantal op 0 zet.

Hetzelfde probleem in beide up-to-date firefox en chrome.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Move naar Lieve Devvers

• arucard21
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 05:25
Ik had dit probleem ook en heb hier een workaround voor gevonden. Je kan in je browser uitzoomen (Ctrl+- voor Firefox) totdat je de knoppen weer te zien krijgt. Gewoon je browser window resizen werkt niet, want dan past de resize't de pagina mee.

Ook heb ik gemerkt dat de kolommen zelf soms ook te smal worden, waardoor het euro teken en het tekstveld over 2 regels verspreid worden en dat ziet er natuurlijk niet uit.

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:49
Dat van op 0 zetten merkte ik gisteren ook, gelukkig stond de prullenbak dan nog wel in het zicht.

Edit:
Ook eensch met hieronder, minder klikken en sneller toegankelijk. :Y

[ Voor 28% gewijzigd door Aardwolf op 20-10-2012 20:31 ]

• jesper86
  • Niet online
En dan nog iets. Wenslijst is nu iets verder verstopt nu er geen submenu's meer zijn. Is geen wereld ramp, maar het zou wel fijn zijn als je meteen bij Mijn Profiel kan komen door direct op je naam te klikken, zonder dat je dus eerst hoeft uit te klappen. Meteen ook beter voor touch interface, waarvoor we minder submenu's hebben in the first place !

Wat dus Wenslijst, Inventaris e.d. overzichtelijk met 1 klik bereikbaar maakt, inclusief Mijn Voorkeuren, Karmastore, en Uitloggen.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Ook bij mij is het probleem van het inactief dan wel verwijderen van items uit wenslijst aanwezig. De oplossing waarbij uitgezoomed moet worden heeft bij mij niet het gewenste effect, hij zoomt weliswaar verder uit maar de knoppen komen niet tevoorschijn.

Een idee zou zijn om een maximaal aantal characters toe te laten voor productnamen in de wenslijsten zodat we tenminste wat hebben aan de wenslijsten. Zoals het er nu voorstaat zijn ze voor mij in ieder geval compleet zinloos geworden (ik verander namelijk vaak de inhoud ervan).

• levdbas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10 08:31
Ik constateer hetzelfde probleem en lijkt alleen voor te komen als er te lange productnamen zich in de wenslijst bevinden. Hier een screenshotje van het probleem.

Afbeeldingslocatie: http://rsw-clan.nl/bug-whishlist.jpg

• jesper86
  • Niet online
Ik zie dat wenslijst nu wat veranderd is. Een het heeft een directe link gekregen in het menu achter onze username. Super, een hele vooruitgang !

Helaas is het eerst vermelde probleem nogsteeds aanwezig. Namelijk dat tijdens 'bewerken' de lange namen niet meer worden afgekapt, en daarmee de tabel tot buiten beeld opschuift en knoppen verstopt.

Edit: zie nu dat bijna alle artikelen gewoon verdwenen zijn, ofwel blanco worden weergegeven als lege rows.

:? Of zijn jullie zijn er misschien toevallig net mee bezig ?

[ Voor 19% gewijzigd door jesper86 op 24-10-2012 14:45 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Die namen daar hoorden elipsis te hebben, zodat het netjes met "..." wordt afgekapt of het moest over twee regels lopen. Dan blijven de functies gewoon in beeld. :) Thanks voor het melden!

@ jesper86; kun je het nog ff checken met die lege rows? Ik heb dat zelf namelijk niet. Heb je een screenshotje?

[ Voor 6% gewijzigd door Misha op 24-10-2012 14:56 ]

• jesper86
  • Niet online
Helaas ik kan geen screenshot meer maken want nu werkt het weer gewoon ;)

Denk dat hij even niet goed verbinding kon maken (dacht toch dat ik refresh had gedaan).

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Gelukkig! Ik sluit dit topic dan even. Ticketje voor aangemaakt
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.