Coolcase Rosswel miditower was het geloof ik.
edit: Deze zijn al voorzien van een raampje en een CCFL.
Maar een echte tweaker koop geen pre-modded case. (tenzij die niet kan modden)
There is no magic.
Verwijderd
Whatever.
dan moet je ergens een oude kast op de kop tikken. hebbe wij ook gedaan een oude bigtower van de kringloopwinkel (voor gratis)Op donderdag 31 mei 2001 22:11 schreef _Robzilla_ het volgende:
Ja ik weet dat ut niet leuk is maar ik ben bang dat ik het verneuk!
Ze zijn te bestellen op deze site
ff foto's

of voor de quake lief hebbers .

Nu het slechte nieuws deze kasten kosten ongeveer $600
En dan heb je nog geld over ongeveer
And now the most interresting part of deze grot
whaha, nooit in me leven.... tssss
Gewoon zelf painten, veel goedkoper.
Whatever.
Edit: hij is niet verrot ofzo maar ik wil een Antec
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Na de crash is de Dollar niet gedaald hoor!!Op donderdag 31 mei 2001 23:52 schreef meendering het volgende:
1200 piek!
De dollar staat duur op ongeveer 2,55
600 X 2,55 = 1530
Scheelt toch weer 330,-
Verwijderd
Beetje duur zo'n kastje...
Verwijderd
Tering! Die matrix-kast is echt wel kewl!!Op donderdag 31 mei 2001 22:42 schreef stunter het volgende:
Hier staat een rview van kant en klare kasten.
Ze zijn te bestellen op deze site
ff foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
of voor de quake lief hebbers .
[afbeelding]
Nu het slechte nieuws deze kasten kosten ongeveer $600
Verwijderd
Ow.. warom niet?Op vrijdag 01 juni 2001 16:22 schreef jordyb het volgende:
[..]
Na de crash is de Dollar niet gedaald hoor!!
Verwijderd
ja dat zij ik net ook, hey werk je daar?Op donderdag 31 mei 2001 22:09 schreef SunStorm het volgende:
Bij de Regenboog hier bouwden ze wel een tijd lang raampjes voor je in een kast als je dat wou, maar als je het niet zelf gedaan hebt: wat is er dan leuk aan??
Verwijderd
zeker weten.. dan koop ik wel voor 1100 gulden aan pc spullen en voor 100 aan casemod:DOp donderdag 31 mei 2001 23:52 schreef meendering het volgende:
1200 piek!
Verwijderd
Verwijderd
toch zo'n pre-modded Lian-Li PC-70 is welOp vrijdag 01 juni 2001 19:21 schreef Sundead het volgende:
Zoals al eerder vermeld, het mooiste aan het case modden is wel het zelf doen, en er ook nog eer aan hebben... om er vervolgens van te kunnen "genieten"of wat dan ook....voorgemodde kasten zijn een beetje mee doen met de trend maar er geen moeite voor willen doen...das nie leuk
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
maar inderdaad, het mooie aan een casemod is het zelf te doen, en iets hebben om trots op te zijn, pre-modded cases is gewoon kwestie van ofwel luiheid of lompigheid
pre-modded cases zijn natuurlijk wel leuk om ideetjes van te halen, maar het gaat erom iets UNIEK te maken en niet te KOPIEREN !!
ik ben ook bezig aan een casemod, die zal zo rond eind december afzijn, de pics komen natuurlijk online!!
(weet iemand gratis webspace?
Alleen zou ik nog willen weten, een witte dvd-rom, hoe spuit je die grijs, ik heb de search geprobeert, heb wat gevonden, maar niet WELKE verf/spuitsel, ik denk namelijk dat het ofwel te hard gaat glansen, ofwel een andere kleur gaat hebben als mijn kast. (zo'n alu 'lian-lu' dacht ik)
en nog een vraagje:
zo'n ENERMAX voeding van 350 W (niet regelbaar) is dat echt 3300 Fr / 180 gulden waard ? voor die prijs heb ik een kast met 400 W voeding
is het dan echt ZO overdreven goed
zeg maar ouwe koeien uit de sloot halen ??Op woensdag 05 december 2001 04:42 schreef Joske-X- het volgende:
ziet er allemaal héél leuk uit !!
maar inderdaad, het mooie aan een casemod is het zelf te doen, en iets hebben om trots op te zijn, pre-modded cases is gewoon kwestie van ofwel luiheid of lompigheid
pre-modded cases zijn natuurlijk wel leuk om ideetjes van te halen, maar het gaat erom iets UNIEK te maken en niet te KOPIEREN !!
ik ben ook bezig aan een casemod, die zal zo rond eind december afzijn, de pics komen natuurlijk online!!
(weet iemand gratis webspace?)
Alleen zou ik nog willen weten, een witte dvd-rom, hoe spuit je die grijs, ik heb de search geprobeert, heb wat gevonden, maar niet WELKE verf/spuitsel, ik denk namelijk dat het ofwel te hard gaat glansen, ofwel een andere kleur gaat hebben als mijn kast. (zo'n alu 'lian-lu' dacht ik)
en nog een vraagje:
zo'n ENERMAX voeding van 350 W (niet regelbaar) is dat echt 3300 Fr / 180 gulden waard ? voor die prijs heb ik een kast met 400 W voeding
is het dan echt ZO overdreven goed(behalve dat er 2 fans inzitten
(laatste post op 5 juni LOL)
Deze plek is te koop.