[BUG][FP] userlogin rechtsboven + searchbar

Pagina: 1
Acties:

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-01 15:28
Beste mannen,

Bij mij valt de user login nog uit elkaar in Chrome.. En ook de Searchbar wilt nog niet helemaal volgens de regeltjes..

Zie onderstaande:
http://borntobealive.nl/shot.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door j_bos op 19-10-2012 15:26 ]

• maussie95
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik heb anders geen last van die dingen met Chrome.

To the dwarf, the cripple and the mother of madness!

• bat266
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-01 07:44
Ik heb exact dezelfde issues

Misschien dat onderstaande helpt bij een definitieve oplossing:
Door de padding te disablen van selector "#menu .more > span " kon ik de uer login sectie fixen.

Bij de searchbar lijkt de breedte van de input 1px te breed voor het weergeven in chrome. Geen idee waar de verschillen vandaan komen aangezien t in andere browsers en bij anderen wel werkt

Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bij (de snelle recycle-cycle van) Chrome is het extreem van belang om de geïnstalleerde versie te vermelden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• bat266
mmm toen ik de versie wilde opzoeken bleek dat mijn zoom level op 110% stond. terugzetten fixed het probleem bij mij iig. PEBKAC ;)

edit: versie Versie 22.0.1229.94 m op Windows 7

[ Voor 16% gewijzigd door bat266 op 22-10-2012 10:03 . Reden: versie informatie added ]

Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op zich wel, maar idd dus interessant om te weten voor de devvers dat bij het inzoomen eea niet goed gaat :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• bat266
Even nog een laatste update van mijn kant. Het probleem ontstaat niet bij elk zoomlevel. Ik zie het voorlopig alleen gebeuren bij 110%. 67%, 33% Gok dus dat deze problemen ontstaan door afronding :)

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-01 15:28
Bij mij is het op 100% bij versie 22.0.1229.94 m.
Blijkbaar de laatste versie zegt Chrome.
Pagina: 1