(disclaimer: ik heb nog 16 posts nodig om aan de 50 te komen maar spam posts dragen niet bij dus vandaar een wat meer nuttiger post
, echter ik kan natuurlijk met google als zoek machine ook zoeken naar wat ik nodig heb .... desalnietemin lijkt het me toch handig, vandaar.)
Wat probeer ik te doen:
Atom bordje zoeken met bepaalde cpu derop en eigenlijk wil ik een tweede ethernet aansluiting op het mobo (zou natuurlijk ook kunnen met een extra netwerk kaartje in een pci slot waar ik wel op kan filteren)
Waarom twee maal ethernet .. het is men router, firewall, vpn, fileserver, webserver etc waar alles achter hangt.
(Snap helemaal niet dat er tegenwoordig niet standaard 2 ethernet aansluiting op een moederbord worden gezet ipv 20 USB aansluitingen en wat al niet meer.)
Maar afin, ik begin te zoeken door aan te klikken:
Mainboard/CPU onboard/FM1 socket
Dan kom ik al in de buurt .. maar ik zou zo graag willen filteren op de aanwezigheid van:
- aantal ethernet aansluitingen
Ik kan wel kiezen voor het type (10/100/1k mbit), maar niet het aantal ...
Wellicht hetzelfde voor zoiets als een pci slot, het type valt op te filteren, maar niet het aantal.
Wat probeer ik te doen:
Atom bordje zoeken met bepaalde cpu derop en eigenlijk wil ik een tweede ethernet aansluiting op het mobo (zou natuurlijk ook kunnen met een extra netwerk kaartje in een pci slot waar ik wel op kan filteren)
Waarom twee maal ethernet .. het is men router, firewall, vpn, fileserver, webserver etc waar alles achter hangt.
(Snap helemaal niet dat er tegenwoordig niet standaard 2 ethernet aansluiting op een moederbord worden gezet ipv 20 USB aansluitingen en wat al niet meer.)
Maar afin, ik begin te zoeken door aan te klikken:
Mainboard/CPU onboard/FM1 socket
Dan kom ik al in de buurt .. maar ik zou zo graag willen filteren op de aanwezigheid van:
- aantal ethernet aansluitingen
Ik kan wel kiezen voor het type (10/100/1k mbit), maar niet het aantal ...
Wellicht hetzelfde voor zoiets als een pci slot, het type valt op te filteren, maar niet het aantal.