Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony geeft alleen duurdere Xperia's update naar Android 4.1

Pagina: 1
Acties:

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-11 18:09
Hello!

Het is misschien interessant om de volledige lijst van toestellen die een update krijgen ergens in de post te vermelden. Veel mensen denken dat hun Xperia P geen update krijgt maar die krijgt er wel een.

Dit is de volledige lijst:
Xperia T, Xperia V, Xperia S, Xperia acro S, Xperia ion, Xperia P, Xperia go and Xperia J

Grtz,
Ambroos

(PS: Begin 2013 ;( )

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Ik denk dat dit ook bewust is gedaan vanwege het woordje "zoals", hierdoor krijg je geen eindeloze lijst te zien.

Zie: "Ook goedkopere modellen van dit jaar, zoals de Xperia Sola en Xperia Tipo, krijgen geen update."

bron van dit artikel:
nieuws: Sony geeft alleen duurdere Xperia's update naar Android 4.1

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Verwijderd

Hallo
Misschien kan iemand mij helpen ik heb een xperia sola maar kan niet updaten naar Android 4.0.
Als ik de gsm link met de pc geeft hij aan up to date te zijn terwijl sony aangeeft dat er wel een update beschikbaar is. Heeft iemand hier een antwoord op?
Gr shirke

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-11 18:09
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:02:
Hallo
Misschien kan iemand mij helpen ik heb een xperia sola maar kan niet updaten naar Android 4.0.
Als ik de gsm link met de pc geeft hij aan up to date te zijn terwijl sony aangeeft dat er wel een update beschikbaar is. Heeft iemand hier een antwoord op?
Gr shirke
De update voor de meeste Nederlandse toestellen komt eind december - begin januari. Nog even geduld!

(PS: Dit is absoluut niet het juiste topic en ik ga hier ook niet meer antwoorden. Als je nog vragen hebt kan je die best stellen in het Xperia Sola-topic: [Sony Xperia Sola] Discussietopic)