Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Als je naar een product toegaat die je wilt hebben, bv: http://tweakers.net/product/305483/canon-eos-5d-mark-iii/ zie je bovenin, in de grijze balk 'hebben' en 'willen' hier kan je ze heel makkelijk aan al je wens- en of inventaris lijsten hangen
Dat had ik daarstraks als eens geprobeerd, maar dat werkte toen niet en ik werd naar een lege pagina met een fout gestuurd. Daarnaast dacht eigenlijk dat het een link was naar een overzicht van mensen die dit product wel wilden, meer iets van een statistisch overzicht dus met iets als "deze mensen wilden dit product ook".
Ik zie dat het inmiddels wel werkt, helemaal top. Thanks voor de update.
Edit: mag ik hier dan wel nog even aan toevoegen dat de termen "willen" en "hebben" naar mijn inziens niet echt duidelijk zijn. In combinatie met de getallen erboven lijkt het in het eerste opzicht eerder te verwijzen naar statistieken, in plaats van de Wenslijst en Inventaris.
Ik zie dat het inmiddels wel werkt, helemaal top. Thanks voor de update.
Edit: mag ik hier dan wel nog even aan toevoegen dat de termen "willen" en "hebben" naar mijn inziens niet echt duidelijk zijn. In combinatie met de getallen erboven lijkt het in het eerste opzicht eerder te verwijzen naar statistieken, in plaats van de Wenslijst en Inventaris.
[ Voor 26% gewijzigd door Moi_in_actie op 19-10-2012 16:08 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT