[FEAT] Producten toevoegen aan wenslijst

Pagina: 1
Acties:

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 13:09
Misschien dat dit al ergens in een topic gemeld is (ik kon het zo snel niet vinden), maar bij de vorige versie kon je producten die je via de Pricewatch producten toevoegen aan een wenslijst. Nu zie ik deze optie nergens meer. Enige manier om nu producten toe te voegen is om naar mijn wenslijsten te gaan en daar handmatig de producten te zoeken, wat ik een veel minder natuurlijke manier vind.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Als je naar een product toegaat die je wilt hebben, bv: http://tweakers.net/product/305483/canon-eos-5d-mark-iii/ zie je bovenin, in de grijze balk 'hebben' en 'willen' hier kan je ze heel makkelijk aan al je wens- en of inventaris lijsten hangen :)

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 13:09
Dat had ik daarstraks als eens geprobeerd, maar dat werkte toen niet en ik werd naar een lege pagina met een fout gestuurd. Daarnaast dacht eigenlijk dat het een link was naar een overzicht van mensen die dit product wel wilden, meer iets van een statistisch overzicht dus met iets als "deze mensen wilden dit product ook".

Ik zie dat het inmiddels wel werkt, helemaal top. Thanks voor de update.

Edit: mag ik hier dan wel nog even aan toevoegen dat de termen "willen" en "hebben" naar mijn inziens niet echt duidelijk zijn. In combinatie met de getallen erboven lijkt het in het eerste opzicht eerder te verwijzen naar statistieken, in plaats van de Wenslijst en Inventaris.

[ Voor 26% gewijzigd door Moi_in_actie op 19-10-2012 16:08 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Ik zou ook graag willen zien dat het mogelijk is om direct vanuit het zoekoverzicht een product/versie toe te voegen aan een wenslijst. Dat scheelt zo weer een aantal klikken.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8