Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] UItbreiding van het user-dropdown menu.

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Dit menu is echt subliem en superhandig.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fpo5ZHxGrQB1ujkWp5PkxRST/full.jpg

Toch zijn er wel wat zaken die daarin ook had verwacht. Dus bij deze het suggestie om het volgende hieraan toe te voegen:

myReact
Rechtstreeks naar myReact gaan is wel zo prettig. Nu moet je eerst op forum klikken en vervolgens op het tabje myReact. Twee keer extra een pagina inladen. Vanuit dit menu zou dit een stuk handiger zijn.

Mijn forumprofiel
Het profiel voor het forum voor het aanpassen van je avatar, onderschrift etc... is een beetje weggestopt momenteel. Het is overigens niet dat ik dit in het menu zelf zou willen zien, maar er zou wel een tabje toegevoegd kunnen worden aan Mijn profielpagina. Dat maakt het allemaal een stukje makkelijker.

Forum bookmarks
Ook het snel naar je forumbookmarks kunnen is iets wat retehandig kan zijn. Ikzelf gebruik de bookmarks niet optimaal, maar het zou wel een mooie toevoeging zijn voor dit menu.

Menu configuratie
Tevens zou ik aansluitend wel een optie nog willen zien om zelf te bepalen welk knopje je wel en welk knopje je niet in het menu laat zien. Dan zou je het menu helemaal kunnen indelen naar eigen wens en wordt Tweakers weer langzaam een vertrouwd plekje.

Dit zijn slechts een paar zaken wat ik dit menu zou willen zien. Wellicht dat andere gebruikers nog meer suggesties hebben. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:09

crisp

Devver

Pixelated

Uiteindelijk moeten forumprofiel en myReact gewoon onderdeel gaan uitmaken van je profiel. De vraag is even wanneer we dat op de roadmap kunnen zetten :)

Intentionally left blank

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-11 20:12

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Zerora schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:23:
myReact
Rechtstreeks naar myReact gaan is wel zo prettig. Nu moet je eerst op forum klikken en vervolgens op het tabje myReact. Twee keer extra een pagina inladen. Vanuit dit menu zou dit een stuk handiger zijn.
+1

Ik gebruikte vanuit de frontpage altijd het sub-menu om naar myReact te gaan. Omdat het sub-menu nu is weggevallen ging ik er eigenlijk vanuit dat myReact nu in de drop-down zou staan, maar helaasch..

Nu heb ik 2 klikken nodig, ik snap niet dat dat in tests niet is opgevallen?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pendaco schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:54:
[...]

+1

Ik gebruikte vanuit de frontpage altijd het sub-menu om naar myReact te gaan. Omdat het sub-menu nu is weggevallen ging ik er eigenlijk vanuit dat myReact nu in de drop-down zou staan, maar helaasch..

Nu heb ik 2 klikken nodig, ik snap niet dat dat in tests niet is opgevallen?
ik durf bijna te zeggen dat 80% van de mensen die het forum bezoekt en er geregistreerd staat op deze manier browst. Dus meteen via myreact naar het forum gaan.

Ik open amper tweakers van, goh zal ik nu eens kijken naar het android hoekje. Nee je gaat altijd direct naar 'je eigen' dingen, dus de myreact.

Oplossing bijv. zou zijn om default het tabsheet via een instelling op myreact te kunnen zetten, dat scheelt alvast.

Wens is daarna om de myreact page aan te passen, door het notitie gedeelte naar onderen te verplaatsen en het forum naar boven want nu moeten we nog direct een halve pagina naar beneden scrollen.

Is hewt misschien een idee als iemand van de tweakers crew/ devvers (weet ik wie) een nieuw topic aanmaakt met wat ze willen veranderen (dus wat eventueel echt opgelost gaat worden) en waar echt aan gewerkt wordt? Anders blijven mensen topics openen en daarin reageren.

Burp

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
Wii4all schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:06:
[...]

ik durf bijna te zeggen dat 80% van de mensen die het forum bezoekt en er geregistreerd staat op deze manier browst. Dus meteen via myreact naar het forum gaan.
Of het inderdaad 80% is dat het forum alleen via de my-react gebruikt weet ik niet maar ik ben er in ieder geval wel 1 van :)

Ik zou het dan ook wel een uitkomst vinden als er directe link komt, of dit dan in het user-menu, als dropdown bij forum of als harde link in de menubalk komt maakt mij persoonlijk niet zoveel uit.