In de vorige layout kon je nog zien op welke pagina je geklikt had. deze had dan een lichtere kleur dan degene die je nog niet had aangeklikt. Kan dit terugkomen? Ik vond dit bijzonder handig!
Zou mooi zijn ja. Maar ja.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Hoezo 'maar ja'? Jij weet precies wat we wel en niet en wanneer gaan fixen? Knap van je...Virtuozzo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:19:
Zou mooi zijn ja. Maar ja.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
dit lijkt me maar iets kleins dat wel snel op te lossen valt
Doe eens een concreet voorstel
Let wel op dat de paginanummers grijs zijn in plaats van blauw/paarsig zoals de topiclink zelf
Intentionally left blank
Gewoon zoals het vroeger was?
Een duidelijk verschil (kleur maakt me echt niet uit). Dat je kan zien welke pagina je al hebt aangeklikt en welke nog niet.
Voor topics dat ik echt volgde vond ik dit een handige feat, omdat op "laatste posts" klikken soms naar 4 pagina's ervoor ging (als het topic hard ging).
Dus concreet voorstel:
gelezen pagina's grijs (zelfde kleur als een gelezen titel) en de niet gelezen pagina's dezelfde kleur als een ongelezen titel (dus nog niet op geklikt) of gewoon zwart?
Een duidelijk verschil (kleur maakt me echt niet uit). Dat je kan zien welke pagina je al hebt aangeklikt en welke nog niet.
Voor topics dat ik echt volgde vond ik dit een handige feat, omdat op "laatste posts" klikken soms naar 4 pagina's ervoor ging (als het topic hard ging).
Dus concreet voorstel:
gelezen pagina's grijs (zelfde kleur als een gelezen titel) en de niet gelezen pagina's dezelfde kleur als een ongelezen titel (dus nog niet op geklikt) of gewoon zwart?
Interessant dat je zo reflexief in de loopgraaf springt. Kun je soms mensen hun gedachten lezen? Ik zat me te bedenken dat het toch een klein element is in een behoorlijke hoeveelheid van kleine en grotere zaken om aan te pakken. Om dan te verwachten dat er een hoge prioriteit aan gegeven zou worden, dat vind ik onrealistisch.rob_erwt schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:21:
[...]
Hoezo 'maar ja'? Jij weet precies wat we wel en niet en wanneer gaan fixen? Knap van je...
Dus ja, maar ja. We zullen zien. Maar om dan meteen iemand aan te vallen met een dergelijke reactie is niet netjes. Vraag dan eerst naar de bedoeling van iemand, als er iets niet duidelijk is.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Volgens mijn css-inspectie is de huidige kleur voor de pagina =nummers rgb(97, 100, 100), als ik dat naar beneden schaal (donkerder maak) kom ik bijvoorbeeld op rgb(68, 70, 70).crisp schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:27:
Doe eens een concreet voorstelLet wel op dat de paginanummers grijs zijn in plaats van blauw/paarsig zoals de topiclink zelf
Ik krijg het niet zo snel voor elkaar om het te testen, maar zo op het oog is het verschil groot genoeg om het onderscheid tussen bezocht/nieuw te kunnen maken. Probleem is misschien wel dat bovenstaande nieuwe kleur geen onderdeel uitmaakt van de huisstijl, maar de designers zijn er toch beter in. Er moet wel een nette oplossing te vinden zijn
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
We kunnen beter de standaard paarse kleur voor visited links uitproberen. Volgens mij moet dat prima kunnen werken tussen de paginanummers.
Dat is wel in lijn met de rest ja, lijkt mij ook mooier en houdt het aantal verschillende kleuren zo laag als mogelijk. Ik ging even van grijs uit vanwege crisp zijn opmerking 'let op de paginanummering die grijs is' 
edit:
@hieronder, kan ik me wel voorstellen [ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 19-10-2012 15:09 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik wil geen afbreuk doen aan het design waar de paginanummers expliciet grijs zijn gemaakt. De visited pages dan paars maken vind ik geen slecht idee
Intentionally left blank
het maakt me eigenlijk niet uit welke kleur het is, zolang er maar een onderscheid zit tussen visited/non visited
Voila, prima!Femme schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:02:
We kunnen beter de standaard paarse kleur voor visited links uitproberen. Volgens mij moet dat prima kunnen werken tussen de paginanummers.
Pagina: 1