Wie heeft ze ooit gebackupped...... ikke heb de powermodversie iig nog wel
Too bad. Ook ik had teveel vertrouwen in de automatisering.
Verwijderd
Wacht ff, als ik nou zeg dat ik een maandje ofzo m'n cache niet heb geleegd?
Die moeten toch nog ergens staan dan
Kom op: Je kan het ! ! ! ! !Op donderdag 31 mei 2001 22:33 schreef Mecallie het volgende:
Wacht ff, als ik nou zeg dat ik een maandje ofzo m'n cache niet heb geleegd?
Verwijderd
Dankjewel voor het vertrouwenOp donderdag 31 mei 2001 22:34 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Kom op: Je kan het ! ! ! ! !
Daarom schreef ik het dus hier, want ik weet dus niet hoe ik dat moet doen.....
Waar slaat IE 5.5 dat op? En onder welke naam
/me hoopt dat z'n zus niet overactief is geweest op zíjn computer.
C:\windows\profiles\[jenaam]\blaat\Temporary Internet Files.
Daar 'ergens'
Daar 'ergens'
Verwijderd
Bij mij is het C:\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\Op donderdag 31 mei 2001 22:40 schreef Jaymz het volgende:
C:\windows\profiles\[jenaam]\blaat\Temporary Internet Files.
Daar 'ergens'
Alleen staat daar dus ongeveer 35MB in
Lastig zoeken. (tijd voor een off-line search engine
EDIT: Misschien dat iemand van de crew een idee heeft onder welke naam de bestanden worden opgeslagen onder IE5 ?
Nu zullen ze het waarschijnlijk te druk hebben, maar misschien later ff.
/me kan zich niet voorstellen dat al die info zomaar foetsie is, het staat vast nog wel ergens bij iemand.
't is een html pagina die begint met 16.......
aangezien 't een forum 16 topic is... als je ook 17 hebt.. is dat helemaal fijn.
aangezien 't een forum 16 topic is... als je ook 17 hebt.. is dat helemaal fijn.
Verwijderd
Volgens mij (weet het nog niet zeker) staan er alleen pagina's waarop ik heb gereageerd...
Dan moet een van die TMF draden er ook nog staan, aangezien ik daar ook op 1 of 2 heb gereageerd.
En omdat ik "thread laten zien bij reactie" aan heb staan heb je in elk geval 1 pagina die dan volledig in beeld komt. (heb net eentje gevonden waarop ik had gereageerd, jammer genoeg niet van belang.).
Ik zoek nu nog even op datum (wanneer heb ik gereageerd? Iemand?). 2.110 *.htm bestanden doorspitten schiet ook niet echt op.
Dan moet een van die TMF draden er ook nog staan, aangezien ik daar ook op 1 of 2 heb gereageerd.
En omdat ik "thread laten zien bij reactie" aan heb staan heb je in elk geval 1 pagina die dan volledig in beeld komt. (heb net eentje gevonden waarop ik had gereageerd, jammer genoeg niet van belang.).
Ik zoek nu nog even op datum (wanneer heb ik gereageerd? Iemand?). 2.110 *.htm bestanden doorspitten schiet ook niet echt op.
Succes: en bedankt alvast.Op donderdag 31 mei 2001 23:10 schreef Mecallie het volgende:
Volgens mij (weet het nog niet zeker) staan er alleen pagina's waarop ik heb gereageerd...
Iemand nog verstand van Squid en de cache daarvan uitlezen?
Misschien kan ik de nuttige draadjes van TgF dan nog wel achterhalen.
De T.net rev's heb ik, denk ik, te lang geleden gelezen... Maar ik weet niet zo goed hoe lang m'n squid de cache bewaart.
Hij is in elk geval wel vrij groot (256 MB), en nog niet vol (236 MB), dus de kans is redelijk dat de threads er nog in staan...
De T.net rev's heb ik, denk ik, te lang geleden gelezen... Maar ik weet niet zo goed hoe lang m'n squid de cache bewaart.
Hij is in elk geval wel vrij groot (256 MB), en nog niet vol (236 MB), dus de kans is redelijk dat de threads er nog in staan...
Ikke niet, misschien iemand in de techfora ?Op donderdag 31 mei 2001 23:31 schreef dextertje het volgende:
Iemand nog verstand van Squid en de cache daarvan uitlezen?
Verwijderd
Misschien ben ik iets te enthousiast geweest 
Tot nu toe is het enige wat ik heb kunnen vinden dit. Daar heb je dus niet veel aan. En toch staan er ook draden in van meer als een maand geleden.
Ik hoop dat de datarecovery gesponsored kan worden.
/me gaat zoeken op inhoud. Kan wel ff duren...
Tot nu toe is het enige wat ik heb kunnen vinden dit. Daar heb je dus niet veel aan. En toch staan er ook draden in van meer als een maand geleden.
Ik hoop dat de datarecovery gesponsored kan worden.
/me gaat zoeken op inhoud. Kan wel ff duren...
Als iemand m'n Modverantwooding (TMF) nog rgens heeft liggen. Zo niet, moet ik ff uit de duim gaan zuigen
Ik had nu willen zeggen dat die rev-draadjes toch niet zo lang geleden opgestart waren, maar even terug kijken levert op dat ik me in het vorige topic nog als een volslagen newbie gedroeg. 
Tja, en mijn karma zal ook wel een dieptepunt bereiken. Ontzettend jammer van de ratio.
Mijn cache levert iig niets op (alleen veel onleesbare php-files) en ik ben daarom bang dat we, als deze crisis voorbij is, gewoon opnieuw moeten beginnen met de rev-draadjes. Gelukkig stond de kennis niet op GoT, maar hebben we hem gewoon zelf! Dan kunnen we het in ieder geval nog beter en grondiger aanpakken!
De schouders eronder, zou ik zeggen!

Tja, en mijn karma zal ook wel een dieptepunt bereiken. Ontzettend jammer van de ratio.
Mijn cache levert iig niets op (alleen veel onleesbare php-files) en ik ben daarom bang dat we, als deze crisis voorbij is, gewoon opnieuw moeten beginnen met de rev-draadjes. Gelukkig stond de kennis niet op GoT, maar hebben we hem gewoon zelf! Dan kunnen we het in ieder geval nog beter en grondiger aanpakken!
De schouders eronder, zou ik zeggen!
Never stop seeking what seems unobtainable...
Als iemand ff een paar keywords kan geven die er zeker in staan (en kom niet aan zetten met 'de' en 'het'
), dan wil ik ook m'n cache wel ff doorzoeken...
Trouwens...
Dat schiet me nu pas te binnen:
't zal wel aan die foto van deze week gelegen hebben.
Dat schiet me nu pas te binnen:
/me vindt * Femme wel een hele slechte verliezer.Femme:
Karma 3713 (#1)
Cookie:
Karma 3218 (#2)
't zal wel aan die foto van deze week gelegen hebben.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Als iemand het nr weet vd de pagina kan ik ff de cache van de onze proxy door zoeken.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Powermoderator is een keyword, karma, score ...
REV is het sleutelwoord......
Karma is 50 puntjes weggezakt.... nogal robust dus eigenlijk
.
Karma is 50 puntjes weggezakt.... nogal robust dus eigenlijk
Verwijderd
Hij cached die pages hier niet volgens mij (dat kun je uitzetten middels een paar tags). Ik kan niets vinden in mn temp files. Wel de javascript files en de plaatjes, niet de pages.
Mijn Cache wordt hier om de x tijd opgeschoond.
Karma ben ik maar 50-60 puntjes kwijt, dat geeft alweer aan dat ik niet zo'n active poster meer was de laatste tijd.
Cookie veel kwijt...
Karma ben ik maar 50-60 puntjes kwijt, dat geeft alweer aan dat ik niet zo'n active poster meer was de laatste tijd.
Cookie veel kwijt...
Aannames zijn fataal.
Op vrijdag 01 juni 2001 11:04 beschreef Otis tevens de toestand van de cache van * KeX :
Even via de pittstop de grindbak in.Op vrijdag 01 juni 2001 11:27 schreef GaMeOvEr het volgende:
Cookie veel kwijt...
Heb wel gehoord dat beide coureurs weggekocht zijn en de strijd gaan vervolgen met tractor pulling.
Ik heb bij Onno een rev-draadje gevonden! 
http://ceres.onno.dhs.org/~onno/got.php?thread=153536
Hij heeft er misschien wel meer, ideetje om contact met 'm op te nemen, hij die zich geroepen voelt?
http://ceres.onno.dhs.org/~onno/got.php?thread=153536
Hij heeft er misschien wel meer, ideetje om contact met 'm op te nemen, hij die zich geroepen voelt?
Direct gejat van [nielsonline]:
)
Succes allemaal met vinden. (Je kunt scrollen terwijl het gesorteerd is op url, klik dan ff op dat balkje boven de url'sIE 5.5:
- Tools > Internet Options > Settings > View FIles
- Klik op 'Internet Adress' zodat ie daar op sorteert
- Selecteer alles waar '..tweakers.net/nieuws' in voorkomt
- Zippen
- Mailen
- Klaar
Gaat wat sneller
Bericht hierboven
hmm, ik heb hier nog wel wat nieuws, maar waar moet ik het heen mailen?
Pagina: 1