Snel terug naar bookmarks niet te doen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hi,

Ik heb een vraag over de nieuwe lay. Als ik nu in een topic zit en ik wil terug naar m'n bookmarks moet ik eerst klikken op "Forum" en dan vervolgens op die grijze "Bookmarks" knop. Dat kon vroeger door het dropdown menu-tje en dan gelijk bookmarks. Nu moet ik dus weer extra klikken. Kan hier een knopje voor terug komen ? :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik wil ook sneller naar mijn bookmarks kunnen, wat ik mij echter afvraag is of de inhoud van mijn bookmarks bij de notificaties of berichten rechtsbovenin kunnen komen. Ik maak maar weinig gebruik van DM's of de mogelijkheden van de notificaties (V&A, blog reacties etc) en heb daarom eigenlijk weinig aan die knoppen. Het zou mij daarom handig lijken als hier de topics (zeg de top 5 van mijn bookmarks) waarin het laatste reacties zijn gegeven komen te staan met een link naar het einde van dat topic.

Tevens wilde ik weten of een soortgelijk iets gemaakt kan worden gedaan voor reacties of de FP, met meldingen over het wijzigen van de moderaties en reacties die erop worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Zartok schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:58:
Ik wil ook sneller naar mijn bookmarks kunnen, wat ik mij echter afvraag is of de inhoud van mijn bookmarks bij de notificaties of berichten rechtsbovenin kunnen komen. Ik maak maar weinig gebruik van DM's of de mogelijkheden van de notificaties (V&A, blog reacties etc) en heb daarom eigenlijk weinig aan die knoppen. Het zou mij daarom handig lijken als hier de topics (zeg de top 5 van mijn bookmarks) waarin het laatste reacties zijn gegeven komen te staan met een link naar het einde van dat topic.
Wat een geniaal idee :D ! Thanks voor je input :D Nu hopen dat ze er wat mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Da's eigenlijk het zelfde effect als de veel gevraagde post history link :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
The Eagle schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:18:
Da's eigenlijk het zelfde effect als de veel gevraagde post history link :)
Uh nee, want ik post niet in al m'n bookmarks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik gebruik mijn bookmarks ook meestal als ingang van het forum. Dat levert nu dus een extra klik op, helaas. zou mooi zijn als daar nog wat aan te doen is, anders moet ik opzoek naar een nieuwe ingang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dit geld eigenlijk voor heel Tweakers. Van de uitgebreide drop-down menus zijn we naar een enkele menu laag gegaan bovenin. Ik denk dat een tussenstap waar bijvoorbeeld de forum bar met bookmarks ed ook altijd bovenin bij het menu blijft staan erg prettig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:47

S913

Abusus non tollit usum

Dipsausje schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:14:
Ik denk dat een tussenstap waar bijvoorbeeld de forum bar met bookmarks ed ook altijd bovenin bij het menu blijft staan erg prettig is.
Dat is het vooral, via Myreact kom ik ook wel bij mijn bookmarks, post history etc, maar wat het meest irritant is, is dat die tab verdwijnt zodra je in een topic zit en weer eerst terug moet naar een (sub)forum om er weer op te kunnen klikken.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik mis ook terug naar bookmarks waar ik ook ben op GoT.

begin altijd in mijn bookmarks (sommige reageer ik nooit in), pas op het laatst blijf ik hangen op active topics

edit: o, ja: alles is ook te licht, krijg hoofdpijn!

[ Voor 14% gewijzigd door Mr.Nobody op 20-10-2012 21:29 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik vind dit ook heel irritant.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 19:59

mux

99% efficient!

Ik heb het gefikst door met Tampermonkey de Forum-link te veranderen naar Myreact-link:

code:
1
2
document.getElementById("menu").childNodes[5].childNodes[11].childNodes[0].href = "http://gathering.tweakers.net/forum/myreact";
document.getElementById("menu").childNodes[5].childNodes[11].childNodes[0].innerHTML = "MyReact";

Het is quick&dirty, maar het lost samen met wat custom css al m'n problemen met T7 op. Ernstig leuk ook om mee te kloten.

Hier kun je dus ook gemakkelijk de link mee veranderen naar Bookmarks of wat dan ook.

[ Voor 8% gewijzigd door mux op 21-10-2012 23:30 ]

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52
Ik zelf gebruik het forum ook meestal van uit de bookmark en vindt die extra click ook onnodig voor hoe ik werk. Misschien moet er een optie komen om zelf te kunnen instellen wat de default pagina is wanneer je op de Bookmark knop drukt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
+1 zelfde probleem hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:00

Reinier

\o/

"Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt"

plan: Tweakers 7: de puntjes op de i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06

Reptile209

- gers -

Nog niemand de (default) Alt-B onder de Accesskeys in zijn Forum Voorkeuren gezien? Die doet het vanaf iedere plek op het forum (dus ook vanuit een topic) en brengt je in één keer naar je Bookmarks.

Zo ook met Alt-A naar de Active Topics, met een klein nadeel onder IE: [bug][GoT] Accesskeys openen ook menubalk onder IE :)

[ Voor 26% gewijzigd door Reptile209 op 22-10-2012 21:02 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:00

Reinier

\o/

Ja leuk die accesskeys, als extraatje maar niet in-plaats-van! Sowieso, ga jij eens accesskeys gebruiken op je smartphone of tablet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06

Reptile209

- gers -

Reinier schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:14:
Ja leuk die accesskeys, als extraatje maar niet in-plaats-van! Sowieso, ga jij eens accesskeys gebruiken op je smartphone of tablet ;)
TS had het over klikken, niet over 'aantikken' ;). Maar point taken, ik lees GoT alleen op de laptop.

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1