Het lukt mij niet om 2 monitors aan de praat te krijgen op 1 computer in windows 2000.
Ik heb 2 videokaarten (allebei ouwe). Eentje is een Trident Video accelerator 96xx/938x (4 mb) en de andere een S3 Virge GX2(agp 4 mb).
Hoe heb ik het gedaan:
De agp kaart zat al in mijn systeem. Ik heb de trident kaart in mijn bovenste PCI slot gestopt.
Hierna heb ik geboot. Het resultaat was dat de agp kaart opeens niet meer werkte... de trident werkte wel.
oen heb ik een keer de trident kaart eruit gehaald. Nu werkte de agp kaart wel.
Het lijkt dus dat ze allebei werken zolang ze niet samen in 1 computer zitten
Ik weet dat het mogelijk moet zijn op mijn moederbord..
Ik heb dus eigenlijk ook geen idee van welke videokaart het conflict geeft. Als ik nu weet dat er 1tje van de 2 wel dual monitor ondersteund dan weet ik eigenlijk al genoeg
Iemand een oplossing ?
Ik heb 2 videokaarten (allebei ouwe). Eentje is een Trident Video accelerator 96xx/938x (4 mb) en de andere een S3 Virge GX2(agp 4 mb).
Hoe heb ik het gedaan:
De agp kaart zat al in mijn systeem. Ik heb de trident kaart in mijn bovenste PCI slot gestopt.
Hierna heb ik geboot. Het resultaat was dat de agp kaart opeens niet meer werkte... de trident werkte wel.
oen heb ik een keer de trident kaart eruit gehaald. Nu werkte de agp kaart wel.
Het lijkt dus dat ze allebei werken zolang ze niet samen in 1 computer zitten
Ik weet dat het mogelijk moet zijn op mijn moederbord..
Ik heb dus eigenlijk ook geen idee van welke videokaart het conflict geeft. Als ik nu weet dat er 1tje van de 2 wel dual monitor ondersteund dan weet ik eigenlijk al genoeg
Iemand een oplossing ?