[BUG]Als je zoekt op niets, vind je alles

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02
Zoals de titel al suggereert vind je alles als je op niets zoekt.

Zoek ik op niets in het forum dan krijg ik de melding 'Er zijn ongeveer 90.025 resultaten, verdeeld over 3.601 pagina's.'
Zoek ik in de pricewatch op niets dan krijg ik de melding '207.812 uitvoeringen - Pagina 1 van 8313'.
Zoek ik in vraag & aanbod dan krijg ik de melding '7.299 advertenties - Pagina 1 van 292'
Etc.

Hoe kun je, als je op niets zoekt, alles vinden? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 19:25

rob_erwt

What does this button do?

Wedervraag: waarom zou je, als je niets zoekt, gaan zoeken? ;)

De mogelijkheid zit erin om de mensen die 'alles' willen zien toch de mogelijkheid te geven om dat 'alles' te zien.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 17:11
Dat lijkt me ook geen bug, maar een kloppende zoekopdracht. Je zoekt niet specifiek, dus je krijgt alles.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
Hmm, bij Google denken ze daar anders over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Tarabass schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:15:
Hmm, bij Google denken ze daar anders over :P
Dat zal wellicht ook met het aantal resultaten dat Google dan zou moeten geven te maken hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-05 16:01
rob_erwt schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:37:
Wedervraag: waarom zou je, als je niets zoekt, gaan zoeken? ;)

De mogelijkheid zit erin om de mensen die 'alles' willen zien toch de mogelijkheid te geven om dat 'alles' te zien.
Een logische gedachte, alleen een beetje inconsistent dat zoeken op niets vanaf de voorpagina dan weer niets oplevert dan de mededeling "Je hebt geen zoekopdracht opgegeven.". Je zou dan eerder een soort totaaloverzicht van de inhoud van de site verwachten. Overigens zit er ook een grote witte balk dwars door het scherm op die pagina (niet zichtbaar als sidebar aan staat), dat kan niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
ACM schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Dat zal wellicht ook met het aantal resultaten dat Google dan zou moeten geven te maken hebben :P
Toch weten jullie bij het zoeken op niets te sorteren op relevantie in bijvoorbeeld de pricewatch. Waarbij de Google Nexus bovenaan staat :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ok, met dat laatste heb je een punt en daar heb ik een ticket voor gemaakt. Dat zou dan gewoon populariteit moeten zijn :P

Verder is het op deze manier bedoeld, zodat je vooral bij nieuws e.a. gewoon door de recentste headlines kunt bladeren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.