Ik ben op zoek naar een enigszins degelijke case + voeding voor een (very) low budget pc. Dat wil zeggen dat de combi die in het budget systeem in de BBG gebruikt (pricewatch: AOpen H425C) wordt al te duur is.
Nu zijn er combi's vanaf, geloof het of niet, 8,45 euro (pricewatch: Rasurbo BC-07), maar ik verwacht niet dat deze het lang volhouden. Een klein beetje degelijker mag dus wel.
De overige onderdelen zijn:
Moederbord: MSI G41M-P26
Processor: Intel Dual Core E2160
Geheugen: Kingston HyperX KHX1333C9D3B1/2G
Verder nog een HD en een DVD brander. Er is dus weinig power nodig.
Samengevat: een enigszins degelijke case + voeding voor een zo laag mogelijk budget. Alle ideeën zijn welkom!
edit:
Even verder gekeken dan mijn neus lang is, de link voor de Rasurbo klopt niet, dus onder de 10 euro voor een case + voeding zit er toch niet in
De goedkoopste die ik kan vinden is pricewatch: Spire CoolBox F8.
Nu zijn er combi's vanaf, geloof het of niet, 8,45 euro (pricewatch: Rasurbo BC-07), maar ik verwacht niet dat deze het lang volhouden. Een klein beetje degelijker mag dus wel.
De overige onderdelen zijn:
Moederbord: MSI G41M-P26
Processor: Intel Dual Core E2160
Geheugen: Kingston HyperX KHX1333C9D3B1/2G
Verder nog een HD en een DVD brander. Er is dus weinig power nodig.
Samengevat: een enigszins degelijke case + voeding voor een zo laag mogelijk budget. Alle ideeën zijn welkom!
edit:
Even verder gekeken dan mijn neus lang is, de link voor de Rasurbo klopt niet, dus onder de 10 euro voor een case + voeding zit er toch niet in
[ Voor 14% gewijzigd door Depep op 19-10-2012 11:55 ]